اکتیویژن دلیل حجم 200 گیگابایتی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 را اعلام نمود

به گزارش مجله عکس، چیزی تا عرضه بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 (Call of Duty: Modern Warfare 3) باقی نمانده و اخبار زیادی از آن در حال انتشار است. از عملکرد ضعیف بخش داستانی این بازی گرفته تا سیستم مورد نیاز بسیار بهینه بازی مدرن وارفر 3 همگی اخبار مختلفی هستند که در این مدت در مورد آخرین بازی مجموعه کال آو دیوتی منتشر شده اند.

اکتیویژن دلیل حجم 200 گیگابایتی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 را اعلام نمود

زمانی که سیستم مورد نیاز این بازی منتشر شد، اعلام شد که بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 نیاز به 200 گیگابایت حافظه داخلی دارد که حجم بسیار زیادی است. به طور کلی از سال 2019 با عرضه وارزون عناوین کال آو دیوتی بسیار حجیم شدند اما 200 گیگابایت یک رکورد تازه برای این مجموعه به شمار میرود!

حال در یک پست در شبکه های اجتماعی، اکتیویژن دلیل این حجم بسیار زیاد بازی مدرن وارفر 3 را گفت. طبق چیزی که گفته شده بازی مدرن وارفر 3 در زمان عرضه محتوای بسیار بیشتری نسبت به عناوین قبلی این مجموعه خواهد داشت. برای مثال بخش زامبی و پشتیبانی از آیتم های بازی قبلی یعنی مدرن وارفر 2 نیز در شماره 3 وجود داشته که باعث می شود این بازی حجیم باشد. در کنار آن نقشه های بسیار بزرگ بازی وارزون نیز در مدرن وارفر 3 وجود داشته که شرایط را بدتر کرده است.

نکته مثبت اینجاست که بازی مدرن وارفر 3 کنترل خوبی روی محتوای قابل نصب به کاربر ارائه می دهد. به این شکل که افرادی که این بازی را خریداری کرده اند می توانند انتخاب کنند که کدام بخش را دانلود کنند و کدام بخش را دریافت نکنند. این باعث می شود تا مدیریت حافظه و حجم این بازی بسیار راحت بشود. به این معنا که کاربران می توانند قسمت هایی از بازی را که تجربه نمی کنند دریافت نکنند و حجم بازی را کاهش دهند.

با توجه به تجربه ای که کاربران در دسترس اولیه به این بازی داشتند، شما می توانید از بخش داستانی حدود 8 گیگابایت کم کنید. از طرفی این بخش هم 35 گیگابایت حجم دارد که با اتمام آن می توانید آن را پاک کنید. در کل با توجه به اینکه بیشتر کاربران همه قسمت های بازی مدرن وارفر 3 را تجربه نمی کنند، می توان گفت که این بازی نسبت به عناوین قبلی این مجموعه حجم کمتری دارد.

در حال حاضر روند بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 چندان بد نیست. کاربرانی که در دسترسی اولیه این بازی را دریافت کردند، گفتند که مدرن وارفر 3 حدود 240 گیگابایت به طور کامل حجم داشته که با توجه به این مواردی که گفته شد قرار است حجم آن کاهش پیدا کند. در کنار آن بازی مدرن وارفر 3 چند ایراد جزئی داشت که با عرضه یک به روزرسانی برطرف شدند. برای مثال اینکه در ابتدای کار بازی ارور نیازمندی به دیسک را داده و این در صورتی است که این ایراد برای کاربران تمام دیجیتال این بازی هم بروز پیدا کرده است. همه این مسائل قابل برطرف شدن هستند و شرکت اکتیویژن نیز در تلاش است تا همه آن ها را اصلاح کند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آبان 1402 بروزرسانی: 15 آبان 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2332

به "اکتیویژن دلیل حجم 200 گیگابایتی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 را اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکتیویژن دلیل حجم 200 گیگابایتی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 را اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید