گران ترین خانه تهران؛ متری 800 میلیون، کلا هزار میلیارد!

به گزارش مجله عکس، گران ترین خانه تهران احتمالا در یکی از خیابان های عاصف، پسیان یا فلاحی محله زعفرانیه قرار گرفته است. قیمت خانه در این نقطه تهران به شکل سرگیجه آوری بالاست و در مواردی تا متری 500 و حتی 600 میلیون تومان پیش می رود، اما محض احتیاط بیایید همچنان کلمه احتمالا را پیش از کاربرد عبارت گران ترین خانه تهران به کار ببریم.

گران ترین خانه تهران؛ متری 800 میلیون، کلا هزار میلیارد!

به گزارش خبرنگاران، گران ترین خانه تهران می تواند واحدی ویلایی، ساخت سال 1401 باشد که با مساحت 520 مترمربع، در یکی از فرعی های زعفرانیه جا خوش نموده، اما ظاهرا زود دل صاحبش را زده و حالا ناچارند برایش در به در دنبال مشتری بگردند. متراژ خود بنا 400 مترمربع است، یعنی 120 متر را به حیاط و پارکینگ و استخر اختصاص داده اند.

قیمت گران ترین خانه تهران بدون درنظر گرفتن این موارد تا متری 750 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید، ولی خود خانه را متری 577 میلیون تومان ارزش گذاری نموده اند. سرتان گیج رفت نه؟ اما تا پیدا کردن گران ترین خانه تهران هنوز کلی راه داریم.

واحدی 860 متری در زعفرانیه با قیمت کل 500 میلیارد تومان آگهی شده است. زحمت کشیده اند و در توضیح جزییات نوشته اند با پرداخت این اندازه پول، صاحب آشپزخانه سوپر لاکچری برند اروپایی، 250 متر تراس با دید دوطرفه، شش پارکینگ سندی، چهار اتاق خواب مستر و یک سویت کاملا مجزا می شویم. استخر، سونا، جکوزی و سالن جیم به اضافه سالن سینمای حرفه ای جزو مشاعات است. هر مترمربع این واحد که در طبقه چهاردهم واقع شده، برای خریدار حدودا 581 میلیون تومان تمام می گردد. باز عجله کردید؟

گران ترین خانه تهران احتمالا این یکی است؛ پنت هاوس با ویو 360 درجه که مجبور شده اند برایش آسانسور اختصاصی طراحی نمایند. یعنی اگر در یکی از هفت پارکینگ سندی ماشین را خاموش کنید، مستقیم داخل واحد از آسانسور پیاده خواهید شد. 500 متر روف گاردن و استخر چهارفصل بخشی دیگری از امکانات واحد است. تنها مسئله ای به جای مانده این است که 500 میلیارد تومان پول خرید واحد را داشته باشید.

اگر بتوانید 100 میلیارد تومان دیگر روی پولتان بگذارید، شانس خرید پنت هاوس تریبلکس کلیدنخورده ای را پیدا می کنید که هزار و 350 مترمربع مساحت دارد. با احتساب دلار 52 هزار تومانی، 600 میلیارد تومان حدود 11 میلیون و 538 هزار دلار می گردد.

قیمت پنت هاوس اذیت تان می نماید؟ به سقف با ارتفاع 4.5 متر فکر کنید، به استخر، سونا و جکوزی اختصاصی در هر طبقه، پنجره های تمام قد و سه جداره، آشپزخانه فول فرنیش و شیرآلات که از آلمان وارد شده اند و کنار یراق الات اسپانیایی، سنگ های ایتالیایی و در های ضدسرقت ترکیه ای در زعفرانیه احتمالا گران ترین خانه تهران را تشکیل می دهند. متوجه هستید؟ هنوز اصرار داریم از احتمالا استفاده کنیم!

هزار میلیارد تومان تقریبا معادل 19 میلیون و 230 هزار دلار می گردد

گران ترین خانه تهران شاید پنت هاوس تریبلکس هزار و 200 متری در زعفرانیه باشد. ساخت آن همین سال جاری تمام شده و در طبقه دهم قرار گرفته. برای خریدش باید 15 میلیون دلار پول داشته باشید که با احتساب دلار 52 هزار تومانی، تقریبا می گردد 780 میلیارد تومان. ارزش هر متربع از این پنت هاوس 650 میلیون تومان است، ولی از این گران تر هم داریم.

گران ترین خانه تهران می تواند واحدی ویلایی در حریم کاخ نیاوران با قیمت کل 500 میلیارد تومان باشد. در آگهی فروش قید شده برای ورود و خروج ناچارید از گیت کاخ بگذرید. مساحت بنا 700 مترمربع است. پس ارزش هر مترمربع کمی از 714 میلیون تومان بیشتر می گردد که باید آن را معادل 13 هزار و 736 دلار در نظر گرفت، ولی هنوز گران ترین خانه تهران را پیدا ننموده ایم، چون پای واحد عجیب دیگر در میان است.

قیمت واحدی ویلایی در زعفرانیه با مساحت کل 800 مترمربع، به وسیله مالک 440 میلیارد تومان عنوان شده است. با توجه به اینکه بنای اصلی ساختمان از 450 مترمربع تشکیل شده، تقریبا می توان گفت گران ترین خانه تهران را پیدا کرد ه ایم. بالاخره 978 میلیون برای هر متر الکی نیست. تعداد زیادی درخت، یک استخر بزرگ قدیمی با کاشی های آبی و سرمه ای و سفید و کلی چراغ روشنایی قدیمی از آن ها که دهه 70 داخل پارک نصب می کردند، حیاط بزرگ واحد را تشکیل داده. عیب بعدی عمر 22 ساله بناست که شاید باعث گردد چشم برخی ها دنبال زمین باشد. بین موارد مسن، واحد دیگری واقع در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع به چشم می خورد که تقریبا غیرقابل سکونت ماست. یکی باید همت کند و با پرداخت 440 میلیارد تومان، مراحل کوبیدن و ساختن را استارت بزند.

بعلاوه واحدی ویلایی در همسایگی کاخ نیاوران با قیمت 500 میلیارد تومان آگهی شده است. زیربنا را هزار و 100 متر قید نموده اند، اما اصل بنا به 650 متر می رسد تا ارزش بخش مسکونی آن معادل متری 769 میلیون تومان باشد. آشپزخانه فول فرنیش، استخر 500 متری، آسانسور اختصاصی هشت نفره، روف گاردن مشجر، تراس های قابل چیدمان و 12 پارکینگ چیز هایی هستند که باید خریدار نو را اغفال نمایند.

گران ترین خانه تهران شاید این مورد آخر باشد، چون آگهی را پررمز و راز نوشته اند؛ یکجا مساحت هزار و 400 متر ذکر شده و جای دیگر هزار و 200 مترمربع. قیمت کل را 500 میلیارد تومان قید نموده اند، ولی معلوم است کلکی در کارشان هست. هفت اتاق خواب مستر و سالن جیم با میز بیلیارد اختصاصی را هم احتمالا به عنوان طعمه آن وسط انداخته اند. مهم اینجاست که مشاور املاک بعد از اینکه قید نموده از پاسخگویی به تماس کسانی که با شماره اعتباری تماس می گیرند معذور است، تاکید نموده خریدار باید خانه را متری 800 میلیون تومان بخرد. یعنی اول باید یک سیمکارت خریداری کنید که شماره اش ارزش جواب دادن داشته باشد و پس از آن حدود هزار میلیارد تومان پول بی زبان برای انجام معامله داشته باشید. گران ترین خانه تهران قطعا همین است!

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2286

به "گران ترین خانه تهران؛ متری 800 میلیون، کلا هزار میلیارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین خانه تهران؛ متری 800 میلیون، کلا هزار میلیارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید