آزمایش موفقیت آمیز موشک سوخت جامد چین

به گزارش مجله عکس، نخستین آزمایش میدانی اولین موتور موشکی سوخت جامد سه قطعه ای چین با هدف انجام ماموریت های فضایی، امروز چهارشنبه در شی آن واقع در شمال غرب چین با موفقیت انجام شد.

آزمایش موفقیت آمیز موشک سوخت جامد چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایرنا، این آزمایش عظیم ترین و قدرتمندترین آزمایش موتورهای موشکی سوخت جامد چند قطعه ای در چین محسوب می گردد که تا به امروز اجرایی شده است.

بر این اساس، در پس زمینه توسعه سریع چین در عرصه تکنولوژی های فضایی، بوسترها و تقویت کننده های جدید موشک های سوخت جامد این قابلیت را دارند که در موشک های سنگین و عظیم و با هدف تامین نیازهای متنوع در جهت توسعه و پیشرفت عرصه تجهیزات فضایی، فرود سفینه های سرنشین دار روی سطح کره ماه و اکتشافات عمیق در فضا به کار گرفته شوند.

داده های مربوطه حاکی از آن است که بوستر موشک سوخت جامد قطعه ای، یک موتور موشکی با سوخت جامد است که به چندین قطعه تقسیم شده و هر قطعه پوسته، ساختار آدیاباتیک و ستون شارژ پیشران خاص خودش را دارد.

این آزمایش، بدنبال تست موفقیت آمیز حرارتی زمین بوستر و تقویت کننده موشک عظیم 2 قطعه ای و 3 متری سوخت جامد فراوری شده توسط شرکت علوم و فناوری هوا فضای چین در آگوست سال 2016 میلادی، به معنای یکی دیگر از تحولات برجسته در حوزه توسعه موشکی چین است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1456

به "آزمایش موفقیت آمیز موشک سوخت جامد چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش موفقیت آمیز موشک سوخت جامد چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید