آزمون: خودم را تحسین می کنم، مسی و رونالدو نیستم که همه را دریبل بزنم

به گزارش مجله عکس، مدافع ملی پوش زنیت می گوید خودش را به خاطر حضور در میان 5 گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی تحسین می نماید.

آزمون: خودم را تحسین می کنم، مسی و رونالدو نیستم که همه را دریبل بزنم

به گزارش خبرنگاران، سردار آزمون درباره شرایطش در روزهای قرنطینه اظهار کرد: حدود یک ماه است که خانواده ام را ندیده ام. در روسیه در قرنطینه حضور دارم و برای ملاقات با خانواده ریسک نکردم. صرفا تمریناتم را برگزار می کنم و راهی خانه می شوم.

او درباره نحوه برگزاری تمریناتش در دوران قرنطینه یادآور شد: در روزهای نخست به صورت اینترنتی از خانه تمرین می کردیم. از هفته گذشته به صورت انفرادی در محل تمرین حاضر شدیم و از روز گذشته تمریناتمان دو به دو برگزار می گردد و قرار است امروز به صورت چهار نفری در تمرین حاضر شویم.

مهاجم تیم ملی ایران و زنیت روسیه درباره زمان شروع لیگ این کشور گفت: لیگ روسیه از 21 ژوئن (اول تیر) شروع خواهد شد و بازی ها به صورت فشرده در فاصله سه، چهار روزه انجام خواهد شد.

شایعه علاقه مندی ناپولی به جذب سردار

طی ماه های گذشته اخبار زیادی پیرامون علاقه مندی ناپولی به این بازیکن شنیده می گردد و حتی شایعاتی درباره علاقه مندی اورتون به سردار وجود دارد. مهاجم زنیت درباره این پیشنهادهای خارجی گفت: من این اخبار را در رسانه ها خواندم. این صحبت ها کار را برایم سخت خواهد نمود. خواهش می کنم در این قضیه روی من مانور ندهند. من با زنیت قرارداد دارم و همه تمرکزم روی این تیم است. نمی توانم به جای دیگری فکر کنم اما امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

وی درباره اینکه آیا خلیل آزمون به عنوان پدر و مدیر برنامه او می تواند اطلاعات بیشتری بدهد، گفت: مطمئن باشید او هم چیزی نمی گوید. (با خنده)

آزمون در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در ایتالیا یا یکی از پنج لیگ معتبر اروپا بازی کند، تاکید نمود: من هشت سال در لیگ روسیه بازی و تجربه خوبی کسب کردم. صد درصد همه دوست دارند چالش جدیدی را شروع نمایند. من هم مانند همه دنبال شروع این چالش هستم و امیدوارم زودتر انجام گردد. من حدود دو سال با زنیت قرارداد دارم و نمی توانم چیزی بگویم. اگر بین دو باشگاه صحبتی ردوبدل نگردد، نمی توانم چیزی بگویم.

مهاجم ملی پوش زنیت در واکنش به اینکه برخی می گویند پدرش دوست ندارد او از لیگ روسیه جدا گردد، اظهار کرد: واقعیت این است که هیچ کسی جز خانواده ام، از خودمان خبر ندارد حرف های خصوصی ما در رسانه ها بیان نمی گردد. پدرم همواره می گوید حرف اول و آخر را درباره زندگی خودت بزن و هر جا بخواهم بروم، خودم تصمیم می گیرم. الان 26 سال دارم و کودک نیستم. وقتی هم به زنیت آمدم، خودم تصمیم گرفتم. اگر بخواهم جایی هم بروم، به من پیشنهاد می دهند و خودم انتخاب می کنم. البته همفکری خانواده روی من تاثیر دارد.

مهاجم شماره 20 تیم ملی درباره شرایط تیم ملی و بازی های این تیم در آینده گفت: کرونا کار ما را سخت کرد. الان شروع مجدد بازی ها سخت است. من در لیگ روسیه هر سه چهار روز بازی دارم. معلوم نیست چه زمانی اردوی تیم ملی شروع می گردد. امیدوارم سریعتر تکلیف معین گردد.

شرایط تیم ملی ایران و حضور اسکوچیچ

وی تاکید نمود: ما با تیم ملی می توانیم به دور بعد جام جهانی صعود کنیم. چیزی که از اسکوچیچ شنیده ام مربی خوبی است و مطمئنم بهتر از ویلموتس می تواند با تیم ملی کار کند.

سردار آزمون درباره ملاقات با سرمربی کنونی تیم ملی یادآور شد: قبل از شروع کرونا با هم ملاقات کردیم و با او در تماس هستم. او انسان خوبی است و روحیه پیروز بودن را دارد. حیف است صندلی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی در این رتبه باشد. امیدوارم با یاری مردم باید بتوانیم صندلی تیم ملی را ارتقا ببخشیم.

مهاجم تیم ملی ایران درباره نقاط منفی تیم ملی ایران در دوران حضور ویلموتس و انتقاداتش از رفتار او اعلام کرد: من در این خصوص گله ای نکرده ام ولی همواره گفتم که باید ببینیم چه نتیجه ای رقم می خورد چون ما شناختی از او نداشتیم. خوب یا بد، ویلموتس را کنار گذاشتیم و امیدوارم شرایط تیم ملی مانند گذشته خوب گردد. الان باید به اسکوچیچ یاری کنیم تا او با تیم ملی پیروز گردد.

آزمون درباره قبول پیشنهاد زنیت با وجود حضور دو مهاجم تیم ملی روسیه در این تیم و قبول کردن یک چالش جاه طلبانه گفت: قبل از رفتن به زنیت به این موضوع فکر کردم که در آنجا مهاجم های خوب و ملی پوشان روسیه حضور دارند. خوب فکر کردم. من به خودم اطمینان داشتم، خیلی کوشش کردم نظر سرمربی را کسب کنم.

وی درباره اینکه آیا تضمینی برای بازی کردن او در ترکیب اصلی وجود دارد، گفت: فکر نمی کنم در هیچ جای روسیه تضمینی برای بازی کردن وجود داشته باشد مگر اینکه پسر رییس جمهور باشید. یک بازیکن داشتیم که تیم را در لیگ روسیه پشتیبانی می کرد. ما را کسی در اینجا نمی شناسد.

مهاجم زنیت روسیه درباره اختلاف کیفیتش در تیم باشگاهی و ملی و انتقادها به عملکردش در تیم ملی تاکید نمود: ما در تیم ملی همواره دفاعی بازی می کردیم و در این شرایط گلزنی سخت است. در جام جهانی چه کار می توانستم کنم که تا 18 قدم خودمان عقب می آمدم. من از کسانی که انتقاد می نمایند می خواهم دو بار از 18 قدم تیم خود به 18 قدم تیم دیگر بروند، ببینم می توانند؟ ما این چیزها را نمی بینیم و کسی نمی فهمید که تاکتیک تیم چیست. به خاطر همین وقتی با خانواده ام دردودل می کنم می گویم خودم را تحسین می کنم که جزو پنج گلزن برتر تیم ملی هستم. برخی ها به من حسودی می نمایند و این حرف ها را می زنند.

وی با اشاره به بازی تیم ملی ایران با عراق در دوران ویلموتس اظهار کرد: بازی با عراق من خودم نمی دانستم چه وظیفه ای در زمین دارم. در دقیقه 70، خودم در خواست تعویض کردم چون نمی دانستم چه کار باید کنم. وقتی کسی نمی تواند من را ساپورت کند، مقابل پنج مدافع چه کار کنم. در زمان کی روش وظیفه ام را به من می گفتند. کی روش می گفت نمی خواهم گل بزنی ولی به تیم یاری کن. من مسی و رونالدو نیستم که بتوانم همه را دریبل کنم و گل بزنم. باید یک نفر به من یاری کند. نمی توانم تنهایی در خط حمله کاری کنم.

آزمون درباره شرایط اسب هایش گفت: متاسفانه اولین کره سریک را چهار روز قبل از دست دادم که واقعا ناراحت نماینده است. در حال حاضر در استرالیا اسبی خریدم که اسم آن را سریک گذاشتم و زیر نظر مربی تمرین می نماید. شاید اسمش را عوض کنیم و گود بوی بگذاریم چون اسب های آنها مهربان است. اسب های ایرانی خیلی شلوغ می نمایند. اسب های خارجی واقعا مهربان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1069

به "آزمون: خودم را تحسین می کنم، مسی و رونالدو نیستم که همه را دریبل بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: خودم را تحسین می کنم، مسی و رونالدو نیستم که همه را دریبل بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید