ائتلاف فوتبالی دو رقیب، سوابق مدیریتی مشکل ساز می گردد؟

به گزارش مجله عکس، انتخابات فدراسیون فوتبال وارد مرحله آنالیز صلاحیت ها شده و بعضی از داوطلبان تصدی پست ریاست نیز به علت بعضی مسائل در راه تایید صلاحیت، از هم اکنون بدنبال کناره گیری به نفع افراد دیگر هستند تا هم چنان در راس قدرت اجرایی فوتبال حضور داشته باشند.

ائتلاف فوتبالی دو رقیب، سوابق مدیریتی مشکل ساز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، با سرانجام مهلت تحویل مدارک نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال، تکلیف بعضی از نامزدهای انتخابات این فدراسیون معین خواهد شد. بعضی از داوطلبان نیز به علت ناتوانی در اخذ حداقل معرف ها مجبور به کناره گیری از چرخه رقابت انتخابات خواهند بود و به احتمال زیاد بعضی دیگر نیز بدلیل مسائل اقتصادی، اداری و بازنشستگی در احراز صلاحیت ها نهایی با مشکل روبرو خواهند شد.

بر اساس اخبار رسیده، دو تن از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که اتفاقا اسم و رسمی هم دارند، به علت مسائل قانونی در حضور یکی از آنها، با هم توافق نموده اند که یکی از این نامزدها به نفع دیگری کناره گیری کند.

یکی از این نامزدها به علت اعمال قانون منع بکارگیری بازنشستگان امکان رقابت در انتخابات پیش رو را نخواهد داشت، بر این اساس او با یک نامزد باسابقه که تجربه مدیریت در یک باشگاه لیگ فزونی را نیز دارد، توافق نموده که به نفع او کنار بکشد تا به این شکل از آرای خود در انتخابات فدراسیون فوتبال به نفع او بهره برداری کند.

هرچند پیگیرهای خبرنگاران نیز حکایت از آن دارد که سوابق مدیریتی ارائه شده این مدیر سابق لیگ فزونی به فدراسیون فوتبال نیز مربوط به دورانی است که او همزمان یک سمت انتخابی نیز داشته است. در این صورت باید دید که تصدی همزمان این پست اجرایی اشکال قانونی در راه تایید مدارک و احراز صلاحیتش ایجاد خواهد نمود یا خیر؟

موضوعی که می تواند معادلات ائتلاف بزرگ این دو چهره فوتبالی در انتخابات پیش روی را دچار تغییرات ناخواسته ای کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 791

به "ائتلاف فوتبالی دو رقیب، سوابق مدیریتی مشکل ساز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف فوتبالی دو رقیب، سوابق مدیریتی مشکل ساز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید