استقلالی ها اجازه خودنمایی به بازیکنان الریان ندادند، روز های خوب آبی پوشان برمی شود

به گزارش مجله عکس، پیشکسوت استقلال گفت: تیم الریان با وجود اینکه سرمایه گذاری هایی زیادی انجام داده بود و بازیکنان بزرگی جذب این تیم شده بودند، اما تیم استقلال به آن ها اجازه خودنمایی نداد.

استقلالی ها اجازه خودنمایی به بازیکنان الریان ندادند، روز های خوب آبی پوشان برمی شود

به گزارش، تیم استقلال در مرحله سرانجامی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان به میدان رفت و با پیروزی گل پنج بر صفر تیم الریان را شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

ستار همدانی درباره عملکرد استقلال مقابل الریان گفت: بازیکنان استقلال فوق العاده ظاهر شدند و به نظرم بهترین نمایش را به اجرا درآوردند. تیم الریان با وجود اینکه سرمایه گذاری هایی زیادی انجام داده بود و بازیکنان بزرگی جذب این تیم شده بودند، اما تیم استقلال به آن ها اجازه خودنمایی نداد و در نهایت توانستند با یک پیروزی پرگل این بازی را به سود خود به سرانجام برسانند و به مرحله بعد صعود نمایند.

پیشکسوت استقلال اعلام نمود: بازیکنان استقلال همه وظایف خود را به خوبی انجام می دادند و توانستند بهترین نمایش را در زمین پیاده نمایند. به نظرم مهدی قائدی و شیخ دیاباته به هماهنگی کامل رسیدند و به خوبی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. با این پیروزی من فکر می کنم استقلال در لیگ برتر هم مدعی خواهد بود و در صورتی پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به روز های خوب برمی گردد.

همدانی تأکید کرد: تیم استقلال به دلیل تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجبور شد راهی دبی گردد، سفر خسته نماینده ای هم داشتند با این حال در کشور امارات به مصاف الکویت کویت برود. بازیکنان استقلال اما، فارغ از این مسائل پاسخ محکمی به تصمیمات AFC دادند. در بازی دوم هم مقابل الریان پیروز میدان شدند.

وی در خصوص عملکرد مجیدی اظهار کرد: مجیدی مربی قابل قبولی است، او سال ها در کنار استقلال بوده و به شرایط کاملاً مسلط است. من فکر می کنم سیستم 3-5-2 در استقلال بسیار کارساز است و با استفاده از این ترکیب بهره بگیرد.

منبع: آنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 760

به "استقلالی ها اجازه خودنمایی به بازیکنان الریان ندادند، روز های خوب آبی پوشان برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها اجازه خودنمایی به بازیکنان الریان ندادند، روز های خوب آبی پوشان برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید