اعضاء در تعطیلات کرونایی درخواست های خود را اینترنتی ثبت کنند

به گزارش مجله عکس، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد خواهان ثبت اینترنتی درخواست تسهیلات توسط اعضاء در ایام تعطیلات کرونایی شد.

اعضاء در تعطیلات کرونایی درخواست های خود را اینترنتی ثبت کنند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد تعطیلات پیش رو، خواهان ثبت درخواست تسهیلات توسط اعضاء در اینترنت بانک شاهد شد.

دکتر اسلام کریمی در این خصوص گفت: یکی از برنامه های ویژه صندوق که از ابتدای امسال در دستور کار نهاده شد، فراهم آوردن شرایطی بود که خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو بتوانند بصورت غیر حضوری در کمترین زمان ممکن درخواست های خود را ثبت و خدمات شایسته دریافت کنند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل طراحی اینترنت بانک شاهد در دستور کار نهاده شد و همانگونه که پیش تر اطلاع رسانی گشت، با کوشش همکاران مدیریت فناوری اطلاعات صندوق قرض الحسنه شاهد، اینترنت بانک شاهد زودتر از موعد پیش بینی شده به بهره برداری رسید و در اختیار اعضاء نهاده شد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو در شرایط فعلی و هفته های پیش رو با توجه به محدودیت های پیش بینی شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانند به وسیله اینترنت بانک شاهد به نشانی www.ebshahed.ir بدون حضور در مناطق و شهرستان ها درخواست خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن تسهیلات خود را دریافت کنند.

دکتر اسلام کریمی در انتها ضمن آرزوی سلامتی برای تمام ملت ایران به ویژه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، خواهان رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی توسط این عزیزان شد و از آنها خواست با استفاده از راه های ارتباطی پیش بینی شده در سایت صندوق قرض الحسنه شاهد به نشانی www.sqsh.ir موضوعات و درخواست های خود را در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1365

به "اعضاء در تعطیلات کرونایی درخواست های خود را اینترنتی ثبت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضاء در تعطیلات کرونایی درخواست های خود را اینترنتی ثبت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید