انصارالله: مذاکرات محرمانه با عربستان نداریم

به گزارش مجله عکس، مسئول وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله در سخنانی اخبار منتشر شده در رسانه های سعودی درباره مذاکره محرمانه میان صنعا و ریاض برای انتها دادن به جنگ را تکذیب کرد.

انصارالله: مذاکرات محرمانه با عربستان نداریم

نصر الدین عامر، قائم مقام وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله در گفت وگو با اسپوتنیک درباره اخبار منتشر شده در رسانه های سعودی درباره مذاکره محرمانه میان صنعا و ریاض برای سرانجام دادن به جنگ در یمن اظهار کرد: آنچه درباره مذاکرات محرمانه با عربستان برای توقف جنگ منتشر شده، صحت ندارد، ارتباط مداومی به وسیله میانجیگران از همان ابتدای تجاوز به یمن وجود دارد اما به این حد که در رسانه های وابسته به ریاض درباره آن صحبت می گردد، نرسیده است.

وی درباره ابتکار عمل مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن برای سرانجام دادن به جنگ این کشور تحت عنوان اعلامیه مشترک نیز گفت: درباره آنچه مربوط به این ابتکار عمل است می گویم که ما شرطی نداریم و تنها پیشنهادات، راه چاره ها و چشم اندازهایی برای حل و فصل همه جانبه بحران و توقف جنگ داریم.

نصر الدین عامر درباره ازسرگیری هدف قرار دادن عمق خاک عربستان نیز توضیح داد: جنگ همچنان ادامه دارد و هیچگونه آتش بس و یا توافقنامه ای از این قبیل وجود ندارد تا جنگ متوقف گردد. مدت هاست که یک ابتکار عمل یکطرفه از سوی مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن برای توقف حملات موشکی و پهپادی به عربستان مطرح شده اما ریاض این ابتکار عمل را تکمیل نکرده است.

قائم مقام وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن همچنین تأکید کرد: این تداوم تجاوز و محاسبات نظامی، استراتژیک و تاکتیکی است که مشخص می نماید چه زمان عمق عربستان را هدف قرار دهیم و چه زمان این حملات را متوقف کنیم و از سرگیری این حملات در چارچوب عملیات تاکتیکی و ادامه جنگ است که در سایه محاصره ملت یمن توسط متجاوزان صورت می گیرد.

ارتش یمن بامداد دوشنبه از هدفگیری دقیق تاسیسات نفتی آرامکو در جده عربستان با موشک بالدار قدس2 اطلاع داد.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله در این باره گفت: با یاری و پشتیبانی خداوند، یگان موشکی موشکی توانست ایستگاه توزیع آرامکو در جده را با موشک بالدار، قدس 2 هدف قرار دهد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1373

به "انصارالله: مذاکرات محرمانه با عربستان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: مذاکرات محرمانه با عربستان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید