ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در لرستان

به گزارش مجله عکس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در این استان از سوی مراکز کاریابی اطلاع داد.

ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب با اشاره به نقش کاریابی ها در افزایش کارآیی بازار کار و گسترش فرصت های شغلی اظهار کرد:در حال حاضر در این استان 16 موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی دارای مجوز و مشغول فعالیت هستند که هدایت شغلی متناسب با تخصص کارجویان و ظرفیت های استان از مهم ترین وظایف این مراکز است .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: این کاریابی ها توانستند در 7 ماهه امسال تعداد 715 نفر از جویندگان کار را در بخش ها صنعت، کشاورزی، خدمات،تعاونی و بخش خصوصی به کارگیری نمایند.

آشتاب در ادامه با بیان این که از این تعداد 396 نفر مرد و 319 نفر زن توسط کاریابی ها در واحدهای مالی استان بکار گمارده شده اند ، اضافه نمود : بیشترین جویندگان کار در رده سنی 25 تا 34 سال قرارگرفته اند که 50 درصد جمعیت جویندگان کار را تشکیل می دهند.

وی در ادامه توضیح داد : افرادی که در مراکز کاریابی ثبت نام می نمایند و حرفه و مهارتی ندارند برای مهارت آموزی به اداره کل فنی و حرفه ای استان معرفی می شوند، که در این راستا نیز در 7 ماهه امسال تعداد 81 نفر به مراکز فنی و حرفه ای معرفی شده اند .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه کاریابی ها زمینه برقراری ارتباط هوشمندانه منابع انسانی با فرصت های شغلی برای کارجویان استان را مهیا می نمایند، اضافه نمود : هدف از تأسیس مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی های غیردولتی ارائه هدایت و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت های شغلی ، تأمین نیرو برای کارفرمایان و معرفی کارجویان آماده به کار در فرصت های شغلی است .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1357

به "ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد اشتغال برای 715 نفر از جویندگان کار در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید