نتایج بازی تیم فوتبال امید ایران و عربستان

به گزارش مجله عکس، خوشبختانه نکته مهمی که در تیم ایران وجود دارد این است که در این تیم، از کادر فنی گرفته تا بازیکنان هیچ کس به این بازی نگاه سیاسی ندارد و امیدها فقط دنبال برد و ارائه فوتبال خوب هستند.

نتایج بازی تیم فوتبال امید ایران و عربستان

به گزارش خبرنگاران، تیم امید از ساعت 13:30 دقیقه امروز اولین مسابقه اش در بازی های آسیایی جاکارتا را برگزار خواهد کرد.حریف امیدها عربستان است که قطعا دشوارترین حریفش در این گروه به حساب می آید.تیم ایران برای انجام این بازی مشکلات زیادی داشت.هرچند این تیم زود به جاکارتا رسید و با توجه به حضور در چین مشکلی با آب و هوای منطقه نداشت اما یکی دو روز با مشکلات غذایی مواجه بود و بدتر از آن مشکل زمین تمرینش حل نشد.امیدها برای هر جلسه تمرین سه ساعت در اتوبان های جاکارتا در رفت و آمد بودند.مشکلی که البته عربستان هم با آن مواجه بود.جالب اینکه عربستانی ها هم با مشکلات مشابهی مواجه بوده اند و از این نظر می توانیم خوشحال باشیم که دو تیم در موقعیتی مشابه به مصاف هم خواهند رفت.

در این باره مدیر تیم امید عربستان گفته برای برگزاری تمرین در نوبت صبح باید بازیکنان را ساعت شش صبح از خواب بیدار کنند که این روش با اصول حرفه‌ای در تضاد است.ایشان همچنین گفته آنها برای اینکه به دهکده نزدیک باشند، هتل خود را در مرکز شهر جاکارتا گرفته‌اند که از جاکارتا تا منطقه چی‌کاران 200 کیلومتر است و به همین دلیل آنها روزانه برای برگزاری یک جلسه تمرینی شش ساعت در راه بوده‌اند.مدیر عربستانی همچنین مدعی شد فقط دو جلسه تمرینی در چی‌کاران داشته‌اند و دو جلسه هم تمرین خود را در پارکی که در مجاورت هتل‌شان بوده است، برگزار کرده‌اند!

این مشکلات را بگذارید کنار کیفیت زمین تمرین تیم های فوتبال حاضر در مسابقات.زمینی که تیم امید ایران روز قبل از بازی در آن تمرین کرد فاجعه بود.یک زمین خاکی با کمترین امکانات که با وجود فاصله نسبتا کوتاه تا هتل محل اقامت امیدها در حد چنین مسابقاتی نبود.

به هر حال تیم امید با چنین مشکلاتی و البته نداشتن یک فیلم کامل و درست از بازی های تدارکاتی عربستان به مصاف این تیم خواهد رفت اما خوشبختانه عربستانی ها هم مثل ما با هدف رسیدن به المپیک با نفرات زیر 21 سال شان به این مسابقات آمده اند و از این حیث هم مساوات و عدالت در زمین برقرار خواهد بود.

موضوع دیگری که به همین مساله جوان بودن تیم ایران ارتباط پیدا می کند مساله توقع از این تیم در بازی های آسیایی است.این تیم با تاکید بر اینکه هدف را صعود به المپیک قرار داده کاری کرده تا میزان توقع از شاگردان کرانچار در بازی های آسیایی کمتر شود .البته برای خود بازیکنان قهرمانی در این مسابقات یک هدف ویژه و بزرگ است چرا که برای رسیدن به آن یک انگیزه بزرگ دارند.آنها به عشق اینکه از سربازی معاف شوند دنبال قهرمانی در این مسابقات هستند اما در همین گام نخست و مقابل عربستان مشخص خواهد شد چه کیفیتی دارند.

خوشبختانه نکته مهمی که در تیم ایران وجود دارد این است که در این تیم، از کادر فنی گرفته تا بازیکنان هیچ کس به این بازی نگاه سیاسی ندارد و با وجود مشکلات بین ایران و عربستان،امیدها فقط دنبال برد و ارائه فوتبال خوب هستند.در این باره سهراب بختیاری زاده یکی از اعضای کادر فنی تیم امید گفته:به هیچ عنوان به این بازی نگاه دیگری نداریم و فقط ورزشی به این بازی نگاه می‌کنیم. همان‌طور که گفتم عربستان رقیب سنتی ماست و قابل احترام، اما اطمینان داشته باشید که برای برد به زمین می‌رویم.

بختیاری زاده بازی با عربستان را هم پیش بینی نمی کند و می گوید:با احترام به همه تیم‌ها از جمله عربستان که خوب بازی می‌کند و رقیب ما بوده است، اما ما قطعاً از آنها بهتر هستیم. امیدوارم بازیکنان ما خوب بودن بازیکنان ایرانی را در زمین پیاده کنند و نتیجه خوبی بگیریم.

حمزه ادریس فلاته بازیکن سابق تیم ملی عربستان که حالا مدیر تیم زیر 21 سال این تیم است می گوید:پیش از آغاز رقابت‌ها باید بگویم ما با آمادگی کامل مسابقات را آغاز خواهیم کرد، اما هدف نهایی آماده‌سازی تیم و کسب تجربه لازم به منظور حضور در مسابقات مقدماتی المپیک و صعود به بازی‌های المپیک 2020 توکیو خواهد بود.نباید فراموش کنیم که در این بازی‌ها هدف دیگری را دنبال می‌کنیم.ما با تمام وجود با حریفان خودمان رقابت خواهیم کرد و امیدواریم نتایج شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

3-670

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 7

به "نتایج بازی تیم فوتبال امید ایران و عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج بازی تیم فوتبال امید ایران و عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید