بایرن مونیخ به شرط دریافت تخفیف، پریشیچ را حفظ می نماید

به گزارش مجله عکس، باواریایی ها حاضر به خرید قطعی هافبک کروات اینتر نیستند مگر با دریافت تخفیفی قابل توجه.

بایرن مونیخ به شرط دریافت تخفیف، پریشیچ را حفظ می نماید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، نیکولو اسکیه را، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه بایرن مونیخ تمایل ندارد 20 میلیون یوروی درخواستی باشگاه اینتر را برای عقد قرارداد با ایوان پریشیچ بپردازد و به این ترتیب ماندن او در آلیانتس آره نا برای فصل آینده منتفی است، مگر اینکه باشگاه ایتالیایی حاضر گردد تخفیف دهد.

پریشیچ تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن قرضی از اینتر به بایرن مونیخ پیوست و تیم آلمانی این امکان را دارد که با پرداخت 20 میلیون یورو به اینتر، قرارداد هافبک قرضی اش را قطعی کند. با این حال با توجه به ضررهای اقتصادی وارد آمده به دلیل تعلیق بازی ها پس از شیوع کرونا، باواریایی ها قصد ندارند چنین رقمی را صرف خرید پریشیچ نمایند و قیمت او با شرایط فعلی را بالا می دانند.

از این رو تنها شانس پریشیچ برای ماندن در بایرن مونیخ این است که اینتر حاضر گردد به بایرن مونیخ تخفیف دهد. پریشیچ در این فصل عملکرد قابل قبولی در بایرن مونیخ داشته و در 15 بازی اش در بوندس لیگا چهار گل زده و پنج پاس گل داده است. او دوره مصدومیتش را هم سپری نموده و می تواند در بازی پس فردا (یکشنبه) باواریایی ها مقابل یونیون برلین در بوندس لیگا به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1010

به "بایرن مونیخ به شرط دریافت تخفیف، پریشیچ را حفظ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ به شرط دریافت تخفیف، پریشیچ را حفظ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید