برق 6 هزار واحد مسکونی مهر شهرستان بیرجند تأمین شد

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران: مجری طرح پست های انتقال شرکت برق منطقه ای خراسان با اشاره به افتتاح پست ماژولار مسکن مهر بیرجند، گفت: برق مورد احتیاج حدود 6 هزار واحد مسکونی مهر بیرجند و مشترکان صنعتی و کشاورز منطقه را تأمین می نماید.

برق 6 هزار واحد مسکونی مهر شهرستان بیرجند تأمین شد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ابوالقاسم پورحکاک در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بیرجند، اظهار کرد: پست 20، 132 کیلوولت مسکن مهر بیرجند توسط شرکت برق منطقه ای خراسان احداث شد.

وی اضافه کرد: عملیات احداث پست مسکن مهر بیرجند از سال گذشته شروع شد و در تیر ماه سال جاری برق دار شد.

مجری طرح پست های انتقال شرکت برق منطقه ای خراسان توضیح داد: این پست به صورت ماژولار و در ابعاد کوچک (25×35) متر ساخته شده است که با توجه به طرح بهینه سازی و در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی این پست 35 درصد نسبت به پست های معمولی کاهش هزینه را در برداشته است.

پورحکاک اعلام کرد: عمده صرفه جویی اجرا شده در حجم فوندانسیون ترانس و تجهیزات و ساختمان کنترل اجرا شده و در این طرح تمام تجهیزات به صورت یکپارچه بر روی شاسی قرار گرفته است که در صورت احتیاج قابل حمل نیز است.

وی به مشخصات فنی این پست اشاره نمود و گفت: این پست از دو خط 132 کیلوولت به صورت انشعابی تغذیه شده و دارای یک ترانس 20، 132 کیلوولت به قدرت 30 مگاولت آمپر و 6 خروجی 20 کیلوولت است.

مجری طرح پست های انتقال شرکت برق منطقه ای خراسان گفت: این پست، برق مورد احتیاج حدود 6 هزار واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر بیرجند و همچنین مشترکان صنعتی و کشاورزی منطقه را تامین و به پایداری شبکه مصرف در منطقه یاری می نماید.

پورحکاک توضیح داد: هزینه اجرای پست بالغ بر 28 میلیارد ریال بوده و 90 درصد تجهیزات آن ساخت داخل است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 906

به "برق 6 هزار واحد مسکونی مهر شهرستان بیرجند تأمین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق 6 هزار واحد مسکونی مهر شهرستان بیرجند تأمین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید