برگزاری مجمع عمومی عادی سال 1399 ایدرو، برآورد سرمایه گذاری 366 هزار میلیارد و اشتغالزایی 11 هزار نفری

به گزارش مجله عکس، مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران برای عملکرد سال اقتصادی منتهی به اسفند 1399 با حضور نمایندگان وزارتخانه های صمت، نیرو، دفاع، اقتصاد، تعاون و سازمان برنامه و بودجه بعلاوه نمایندگان سازمان حسابرسی برگزار گردید.

برگزاری مجمع عمومی عادی سال 1399 ایدرو، برآورد سرمایه گذاری 366 هزار میلیارد و اشتغالزایی 11 هزار نفری

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو در این مجمع با بیان گزارشی از عملکرد سازمان توسعه در سال 99 گفت: ایدرو 34 پروژه اصلی را در دست اجرا دارد که از این تعداد 26 پروژه سرمایه گذاری با مبلغ برآوردی 366 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی حدود 11 هزار نفر است.

محسن صالحی نیا توضیح داد: ایدرو بعلاوه متولی 6 طرح وزارت صمت و مسئول پیشبرد آن ها معین شده که طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری، تامین و توسعه هزار دستگاه واگن باری، طراحی پلتفرم مشترک واگن مترو، ارتقای بهره وری به وسیله بازسازی ونوسازی صنایع، حمایت از رسوخ فناوری های ایجاد شده به وسیله شرکت های دانش بنیان و ایجاد مرکز پیاده سازی فناوری های انقلاب صنعتی چهارم در بخش صنعت را شامل می گردد.

صالحی نیا توسعه فاز 14 میدان گازی پارس جنوبی با حجم سرمایه گذاری حدود 5 میلیارد و 300 میلیون دلار و اشتغالزایی حدود 6 هزار نفر را از مهمترین پروژه های ایدرو در حوزه پیمانکاری عمومی برشمرد.

معاون وزیر صمت طرح ایجاد و توسعه مجتمع های فراوری صادرات گرا در سواحل جاسگ تا گواتر را به اسم دیگر فعالیت های ایدرو یاد کرد و گفت: براین اساس تخصیص اعتبار هزار و 185 میلیارد ریالی، منجر به بهره برداری از 12 طرح با حجم مجموع سرمایه گذاری 2 هزار و 299 میلیارد ریالی و اشتغالزایی حدود 350 نفر در منطقه محروم جاسک تا گواتر شده است.

در این نشست بعلاوه گزارش سازمان حسابرسی کشور به اسم بازرس قانونی و حسابرس مستقل قرائت و صورتهای اقتصادی تلفیقی ایدرو و شرکتهای تابعه مورد تایید نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1842

به "برگزاری مجمع عمومی عادی سال 1399 ایدرو، برآورد سرمایه گذاری 366 هزار میلیارد و اشتغالزایی 11 هزار نفری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع عمومی عادی سال 1399 ایدرو، برآورد سرمایه گذاری 366 هزار میلیارد و اشتغالزایی 11 هزار نفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید