ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا

به گزارش مجله عکس، در چارچوب بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم استقلال تهران در یک بازی حساس در استادیوم دستگردی از ساعت 19:50 امروز به مصاف تیم سایپا تهران خواهد رفت. تیم سایپا با 23 امتیاز یک پله بالاتر از ماشین سازی قعرنشین قرار گرفته است و کوشش زیادی در بازی امروز خواهد داشت تا دست خالی زمین را ترک نکند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا

استقلال تهران هفته گذشته کوشش زیادی برای جبران نتیجه تساوی با آلومینیوم اراک داشت و پیروز شد تراکتور را به اسم یکی دیگر از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان از پیش رو بردارد تا اکنون تنها شش امتیاز با سپاهان رده دومی فاصله داشته باشد.

استقلال برای بازی با سایپا مانند مسابقه قبلی وریا غفوری را در اختیار ندارد و به نظر می رسد محمد نادری هم به علت آسیب دیدگی بازی گذشته در ترکیب جای نداشته باشد. آبی پوشان برای این مسابقه محرومی ندارند و سایر بازیکنان به غیر از میلیچ که تهران را فعلا ترک کرد در اختیار کادرفنی هستند.

آبی پوشان طی پنج مسابقه گذشته با حضور سیدحسین حسینی درون دروازه به مصاف رقبا رفته اند که تنها در بازی گذشته یک گل دریافت کردند و در سایر مسابقات پیروز به ثبت کلین شیت شدند. در خط دفاعی با حضور سه دفاع اصلی محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و عارف غلامی انتخاب مجیدی بودند که برای این بازی هم در دسترس هستند.

در خط میانی به نظر می رسد محمد دانشگر به اسم وینگر چپ بازی کند، چون در غیاب میلیچ و نادری بعید به نظر می رسد متین کریم زاده به اسم یک مدافع کم تجربه فیکس باشد. وینگر راست به احتمال فراوان احمد موسوی خواهد بود و مهدی مهدی پور، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی کمربند خط میانی را تکمیل خواهند کرد.

در خط حمله دیاباته در اختیار کادرفنی واقع شده است، اما او شانس کمی دارد که در ترکیب اصلی جای بگیرد. در بازی گذشته آرمان رمضانی نیمکت نشین شد و ارسلان مطهری جای او را در ترکیب در کنار قایدی گرفت؛ این زوج به احتمال مقابل سایپا هم از ابتدا در ترکیب قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا به توضیح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1757

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید