تصویب 15 طرح گردشگری در استان همدان

به گزارش مجله عکس، معاون سرمایه گذاری همدان از تصویب 15 طرح تأسیسات گردشگری در کمیته فنی سرمایه گذاری استان اطلاع داد.

تصویب 15 طرح گردشگری در استان همدان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علیرضا قاسمی روز چهارشنبه 21 خرداد 99 گفت: این طرح ها شامل یک هتل در ملایر، یک مجتمع گردشگری، یک متل در رزن، سه اقامتگاه بوم گردی، یک سفره خانه سنتی در تویسرکان، یک سفره خانه سنتی در کبودرآهنگ، دو سفره خانه سنتی و چهار اقامتگاه بوم گردی در همدان و یک هتل در شهرستان بهار بود که مورد موافقت اعضای کمیته فنی نهاده شد و در نشست این کمیته تصویب شد.

او اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم در سال های اخیر به اسکان در اقامتگاه های بوم گردی استان، تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه افزایش پیدا نموده است به طوری که از 15 طرح تصویب شده در کمیته فنی، هفت طرح مربوط به اقامتگاه بوم گردی است.

معاون سرمایه گذاری همدان از بازدید سفره خانه سنتی در روستای دولت آباد در شهرستان نهاوند اطلاع داد و توضیح داد: این پروژه در زمینی به مساحت 5200 متر مربع و زیربنای 900 متر مربع در حال ساخت است. این طرح از تسهیلات توسعه و اشتغال پایدار روستایی با نرخ سود شش درصد، به مبلغ مصوب 8میلیارد و 400 میلیون ریال بهره مند شده است.

او در ادامه گفت: این سفره خانه در آینده ای نزدیک با حجم سرمایه گذاری 57میلیارد ریال قابل بهره برداری است و برای 10 نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1102

به "تصویب 15 طرح گردشگری در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 15 طرح گردشگری در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید