تهدید همزمان به بمبگذاری در سه دانشگاه آمریکایی

به گزارش مجله عکس، رسانه های آمریکایی از گزارشهای پلیس درباره تهدید افراد ناشناس به بمگذاری در سه دانشگاه این کشور خبر داده اند.

تهدید همزمان به بمبگذاری در سه دانشگاه آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های آمریکایی از تخلیه چندین دانشکده دانشگاه کورنل در نیویورک در پی دریافت تهدید به بمبگذاری در این دانشگاه خبر داده اند.

حساب توئیتری دانشگاه کورنل نوشته، پلیس نیوریورک تماسی مبنی بر تهدید به بمبگذاری در دانشکده حقوق، تالار کندی و تالار اپسون دریافت کرده است.

این حساب توئیتری رسمی در ادامه خطاب به دانشجویان نوشته، این سالنها را هرچه سریعتر تخلیه کنید و از حضور در پردیس مرکزی دانشگاه خودداری کنید.

دانشگاه کورنل در ادامه به دانشجویان و کارکنانش تاکید کرده است که از تماس با پلیس کورنل خودداری کنند مگر اینکه اطلاعات ضروری در اختیار داشته باشند.

یک دانشجوی این دانشگاه نیز در حساب توئیتری خود از شنیده های خود پیرامون بمبگذاری و حضور یک مهاجم مسلح در دانشکده حقوق این دانشگاه و تالار گلدوین اسمیت خبر داده است.

ساعاتی بعد از این، دانشگاه کلمبیا در نیویورک نیز از تهدید مشابهی خبر داده است.

دانشگاه کلمبیا در بیانیه ای اعلام کرده، سالن کارمن و سالن لرنر این دانشگاه از بیم بمبگذاری تخلیه شده است. این دانشگاه به افراد توصیه کرده است تا اطلاع ثانوی از نزدیک شدن به این ساختمانها خودداری کنند.

براساس گزارش یک پایگاه خبری محلی، دانشگاه برون در استان رود آیلند نیز از تهدید به بمبگذاری در چندین ساختمان این دانشگاه خبر داده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1928

به "تهدید همزمان به بمبگذاری در سه دانشگاه آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید همزمان به بمبگذاری در سه دانشگاه آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید