توافق بایرن مونیخ با دروازه بان شالکه

به گزارش مجله عکس، باشگاه بایرن مونیخ و دروازه بان ملی پوش شالکه برای عقد قرارداد در تابستان آینده به توافق رسیده اند.

توافق بایرن مونیخ با دروازه بان شالکه

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه آلمانی بیلد اطلاع داد مدیران باشگاه شالکه همچنان در کوشش هستند تا قرارداد الکساندر نوبل را تا سال 2024 تمدید نمایند که به واسطه آن در نظر دارند، بند فسخ 10 تا 20 میلیون یورویی در قرارداد جدید بگنجانند که در تابستان 2021 قابلیت فعال شدن خواهد داشت. کوشش این باشگاه برای تمدید قرارداد این دروازه بان آلمانی اما بی فایده است چرا که بایرن مونیخ میخواهد در تابستان آینده نوبل را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

بیلد مدعی شد بایرن مونیخ و نوبل 23 ساله به توافق با یکدیگر رسیده اند و دروازه بان ملی پوش شالکه تابستان آینده به جمع باواریایی ها ملحق خواهد شد. چندین باشگاه اروپایی هم نسبت به جذب این دروازه بان جوان علاقه نشان داده اند، اگرچه نوبل به دنبال این است که در آلمان دوران حرفه ای خود را دنبال کند. نوبل همچنین پیشنهاد راسنبال لایپزیگ را اخیراً رد نموده است.

پیش از این گفته شده بود که الکساندر نوبل که سابقه بازی در تیم زیر 21 سال آلمان را دارد، مورد توجه سه باشگاه تاتنهام، پاری سن ژرمن و اتلتیکومادرید هم قرار گرفته است. نوبل که دوران حرفه ای اش را با شالکه در سال 2015 شروع کرد، قراردادش با این باشگاه در خاتمه فصل جاری به خاتمه خواهد رسید و تمایلی به تمدید قراردادش با شالکه ندارد.

گفته می گردد بایرن مونیخ در نظر دارد الکساندر نوبل را جانشین مانوئل نویر 33 ساله کند که به خاتمه دوران حرفه ای خود نزدیک می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 351

به "توافق بایرن مونیخ با دروازه بان شالکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق بایرن مونیخ با دروازه بان شالکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید