تیم ملی والیبال بانوان ایران 2 - اندونزی 3، کامبک بلند قامتان ناتمام ماند

به گزارش مجله عکس، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در سومین ملاقات مرحله گروهی خود در مسابقات انتخابی المپیک مقابل اندونزی بازنده شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران 2 - اندونزی 3، کامبک بلند قامتان ناتمام ماند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش ، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در سومین و آخرین ملاقات مرحله گروهی خود در مسابقات انتخابی المپیک با نتیجه 3 - 2 مقابل اندونزی بازنده شد.

شاگردان میترا شعبانیان در ست نخست نمایش خوبی داشتند، اما در نهایت با نتیجه 25 - 21 این ست را واگذار کردند. بازی در ست دوم کاملا به سود نماینده آسیای جنوب شرقی دنبال شد و آن ها توانستند مقتدرانه با نتیجه 25 - 15 برنده باشند.

بازی در ست سوم متفاوت دنبال شد. این بار بلندقامتان ایرانی توانستند 25 - 21 بازی را ببرند و نخستین ست خود در این رقابت ها را کسب نمایند. شاگردان شعبانیان در ادامه کار و در ست چهارم هم پیروز بودند و توانستند 26 - 24 اندونزی را شکست دهند تا کار به ست پنجم کشیده گردد.

بانوان ایرانی که کامبک بسیار خوبی در این بازی داشتند در این ست نتوانستند نتیجه بگیرند و در نهایت با نتیجه نزدیک 15 - 12 باختند.

کار تیم ملی والیبال بانوان در دور گروهی رقابت های انتخابی المپیک با 3 شکست برابر قزاقستان، کره جنوبی و اندونزی به خاتمه رسید و شاگردان شعبانیان نتوانستند به جمع 4 تیم خاتمهی این رقابت ها برسند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 580

به "تیم ملی والیبال بانوان ایران 2 - اندونزی 3، کامبک بلند قامتان ناتمام ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال بانوان ایران 2 - اندونزی 3، کامبک بلند قامتان ناتمام ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید