حافظیه شیراز تا ساعت 2 بامداد پذیرای گردشگران است

به گزارش مجله عکس، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از افزایش ساعت بازدید اماکن گردشگری فارس در نوروز 98 خبر داد.

حافظیه شیراز تا ساعت 2 بامداد پذیرای گردشگران است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس؛ مصیب امیری با حضور در برنامه زنده کاشانه مهرصدا و سیمای مرکز فارس که به صورت همزمان در شبکه شما نیز در حال پخش بود ضمن تبریک سال نو؛ در خصوص خدمات نوروزی به میهمانان گفت: با توجه به حجم ورود گردشگران به فارس، ضمن افزایش ساعات بازدید اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره کل و رایزنی جهت افزایش ساعت بازدید دیگر اماکن تاریخی- فرهنگی و گردشگری، مجموعه حافظیه تا ساعت 2 بامداد پذیرای گردشگران خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان دیگر برنامه های نوروزی ادامه داد: طرح نوروزگاه از تاریخ یکم لغایت سیزدهم فروردین ماه 98 در شیراز و 9 شهرستان استان با اجرای برنامه های متنوع آیینی پذیرای میهمانان نوروزی است و تا کنون مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس اضافه کرد: چاپ حدود 100 هزار نسخه اقلام فرهنگی (نقشه، بروشور، کتابچه)و نصب 100 بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در اماکن تاریخی و مبادی ورودی شهرهای استان ، بیش از 100 راهنمای گردشگری نیز در اماکن جهت راهنمایی مسافران مستقر و علاوه بر آن گردشگران می توانند با شماره گیری کد دستوری به شماره #9797*6655* از اطلاعات گردشگری استان مطلع و یا از طریق شماره تماس: 99221717 و انتخاب کد مکان گردشگری مورد نظر، اطلاعات صوتی دریافت نمایند.

وی با اشاره به امکان خریداری بلیت الکترونیکی اماکن گردشگری تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی از سه روش مختلف اضافه کرد: روش اول؛ مراجعه به وب سایت خرید آنلاین بلیت به آدرس اینترنتی www.tafrihati.com وپرداخت اینترنتی از درگاه بانک و دریافت بلیت ، در روش دیگر متقاضی می تواند با استفاده از نرم افزار تلفن همراه فروش بلیت اقدام به خرید نماید.

و اضافه کرد: امکان دریافت نرم افزار به دو طریق مهیا است اول اسکن QRcode آدرس لینک برنامه و دیگر ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره 30007171 که این دو روش در تمامی نسخ چاپی و بنرهای تهیه شده ارائه شده است و در روش آخر بازدیدنمایندگانی که در محل حاضر می شوند و تمایل دارند بلیت را به صورت حضوری تهیه نمایند می توانند با مراجعه به دستگاه های استند اتوماتیک فروش و صدور بلیط و همچنین گیشه های فروشگاهی مستقر در محل اقدام به تهیه بلیت بازدید نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی فارس ضمن دعوت از میهمانان نوروزی برای سفر به دیگر شهرستانهای استان و بهره مندی از تنوع اقلیمی و بازدید از آثار تاریخی جهانی و ملی خاطر گفت: با برپایی بیش از 40 بازارچه موقت صنایع دستی در سطح استان، تلاش برای رونق این هنر-صنعت صورت پذیرفته است.

امیری در خاتمه ضمن آرزوی اوقات خوش برای مسافران نوروزی خاطر نشان کرد: سامانه 09629.پل ارتباطی مردم با ستاد اجرایی خدمات سفر است و گردشگران در صورت داشتن هر گونه شکایت می توانند از این طریق اقدام نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 166

به "حافظیه شیراز تا ساعت 2 بامداد پذیرای گردشگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حافظیه شیراز تا ساعت 2 بامداد پذیرای گردشگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید