حضور نماینده ایران درجلسه کمیسیون علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، دکتر بهمن میرزایی عضو ایرانی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه مشترک اعضای کمیسیون های علمی و پزشکی این اتحادیه گفت: اولین نشست ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی با اعضای کمیسیون های علمی و پزشکی با موضوع 3 موضوع شرایط موجود ورزش کشتی در مواجهه با پاندمی کووید 19، بحث در خصوص استراتژی های لازم در خصوص حفاظت از ورزشکاران و سایر شرکت کنندگان در هنگام از سرگیری ورزش.... و ارائه پیشنهادات به فدراسیون ها و UWW و ارزیابی مواردی برای کمک به یافتن استراتژی غلبه بر بحران کووید 19 و به حداقل رساندن پیامدهای ناشی از آن برگزار شد.

حضور نماینده ایران درجلسه کمیسیون علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی

عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان شرح داد: در این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، نقطه نظرات فدراسیون کشتی ایران نیز توسط بنده ارائه شد.

میرزایی در سرانجام گفت: این ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان کشورهای آمریکا (کربی و فلدمن)، کانادا (بابک شادگان، رئیس کمیسیون پزشکی)، مجارستان (بارنا)، فرانسه (دیدییه)، اسپانیا (لوپز)، یونان (بارباس)، نماینده اتحایه جهانی(کارلوس روی)، ازبکستان (النا)، فنلاند(لهو) و کروواسی (باییچ) هفته گذشته برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1060

به "حضور نماینده ایران درجلسه کمیسیون علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نماینده ایران درجلسه کمیسیون علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید