خبرنگاران برگزاری مراسم چهارشنبه انتها سال در تالارها و اماکن ممنوع است

به گزارش مجله عکس، کرمانشاه - خبرنگاران - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از ممنوع بودن برگزاری هرگونه مراسمی تحت عنوان جشن چهارشنبه آخر سال در تالارها و اماکن سطح استان خبر داد.

خبرنگاران برگزاری مراسم چهارشنبه انتها سال در تالارها و اماکن ممنوع است

سرهنگ محمدرضا آمویی روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر برخی از تالارها و باغ تالارها، کافی شاپ ها و مجموعه های تفریحی و گردشگری اقدام به تبلیغ جهت برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال در فضای مجازی کرده اند.

وی ادامه داد: شهروندان در جریان باشند برگزاری هرگونه جشنی تحت عنوان مراسم چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) ممنوع بوده و هیچ مجوزی برای این کار صادر نشده است.

سرهنگ آمویی شرح داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسی اتاق اصناف از عصر فردا (سه شنبه - 26 اسفند) نسبت به انجام بازرسی از تالارها و واحدهای صنفی اقدام و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین به خانواده ها و شهروندان توصیه کرد از حضور در چنین اماکنی پرهیز کنند چرا که این جشن ها غیرقانونی و با خاطیان برخورد می شود.

وی شرح داد: با توجه به شیوع کرونا به شهروندان توصیه می شود جشن مراسم سنتی چهارشنبه آخر سال را به صورت محدود و کوچه محور برگزار کنند تا هم از شیوع این ویروس جلوگیری و هم مسئله ای برایشان ایجاد نشود.

سرهنگ آمویی در پایان گفت: پلیس برای امنیت مردم و آرامش خانواده ها در کنارشان حضور دارد و اجازه سوء استفاده به برخی فرصت طلبان نمی دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1574

به "خبرنگاران برگزاری مراسم چهارشنبه انتها سال در تالارها و اماکن ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری مراسم چهارشنبه انتها سال در تالارها و اماکن ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید