خبرنگاران بوشهر در رسیدگی به شکایات مردمی سامانه 124 رتبه سوم کشور شد

به گزارش مجله عکس، بوشهر- خبرنگاران- معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، این استان رتبه سوم سه ماه اردیبهشت تا مرداد سال جاری را در رسیدگی به گزارش های مردمی سامانه 124 کسب کرد.

خبرنگاران بوشهر در رسیدگی به شکایات مردمی سامانه 124 رتبه سوم کشور شد

رضا جمالی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام نمود: از اردیبهشت تا 15 مردادماه 97 مورد گزارش مردمی در سامانه 124 این استان به ثبت رسید که از این شمار 93 مورد رسیدگی شد و اقدام لازم درباره آن انجام گرفت.

وی اضافه کرد: چهار مورد باقی مانده نیز به دلیل اخذ استعلام های کارشناسی در حال رسیدگی است که عملکرد خوبی برای استان محسوب می شود.

جمالی گفت: همچنین براساس ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استان بوشهر درنیمه اول مردادماه سال جاری پیروز به کسب رتبه پنجم رضایتمندی مردم در بخش رسیدگی به شکایات مردمی ازکالا و خدمات در سامانه الکترونیکی 124 شد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: سامانه الکترونیکی به منظور مشاهده قیمت کالا و خدمات و ثبت شکایات برای شهروندان ایجاد شده است که بصورت مستمر به دریافت و رسیدگی به گزارش های مردمی می پردازد.

جمالی گفت: براساس ارزیابی اجرا شده، استان بوشهر در بخش زمان رسیدگی و ثبت نتیجه گزارش ها پیروز به کسب رتبه دوم کشوری شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1207

به "خبرنگاران بوشهر در رسیدگی به شکایات مردمی سامانه 124 رتبه سوم کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بوشهر در رسیدگی به شکایات مردمی سامانه 124 رتبه سوم کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید