خبرنگاران بیش از پنج هزار منزل روستایی مهریز در برابر حوادث بیمه شد

به گزارش مجله عکس، یزد- خبرنگاران- بخشدار مرکزی مهریز گفت: از ابتدای سال 99 تا به امروز پنج هزار و 500 خانه روستایی در دهستان های ارنان، خورمیزات ، بهادران، تنگچنار و میانکوه این شهرستان زیرپوشش بیمه حوادث نهاده شد.

خبرنگاران بیش از پنج هزار منزل روستایی مهریز در برابر حوادث بیمه شد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مهدی دهقانی زاده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این واحدها از خدمات بلاعوض بیمه شامل سیل، زلزله، صاعقه، انفجار، آتش سوزی و تخریب ناشی از بارش برف و باران استفاده می نمایند.

وی ادامه داد: کاهش هزینه های دولتی و افزایش رسیدگی به حادثه دیدگان بلایای طبیعی از مهمترین اهداف اجرای طرح یادشده است که با همکاری روستاییان ادامه دارد.

به گفته این مسوول، با مشارکت دهیاران تا سرانجام امسال تمامی منازل 46 روستای دارای شورا و دهیاری منطقه زیرپوشش بیمه حوادث طبیعی قرار می گیرند.

دهقانی زاده توضیح داد: حق بیمه سالانه از سوی دهیاری ها برای هر خانوار 298 هزار ریال تا 516 هزار ریال است و در صورت بروز حادثه حداقل هزینه ای که توسط بیمه پرداخت می گردد یک میلیارد ریال است.

از جمعیت 55 هزار نفری مهریز حدود 30 درصد در دهستان های بخش مرکزی سکونت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 805

به "خبرنگاران بیش از پنج هزار منزل روستایی مهریز در برابر حوادث بیمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از پنج هزار منزل روستایی مهریز در برابر حوادث بیمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید