خبرنگاران حمایت خانه سینما از تقاضای هنرمندان تئاتر

به گزارش مجله عکس، تهران- خبرنگاران- خانه سینما در بیانیه ای از تقاضای هنرمندان تئاتر در دوران سخت شیوع و حضور کرونا حمایت کرد.

خبرنگاران حمایت خانه سینما از تقاضای هنرمندان تئاتر

جهت دریافت خدمات الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در متن این بیانیه آمده است: خلاقان عرصه فرهنگ هنر در اندوه همگانی حاکم بر فضای زیست مردمان ایران و دنیا، خود بخشی از مهمترین اقشار اجتماعی هستند که از این بحران دچار رنج مضاعف شده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بیانیه همکاران هنرمند و دل سوخته ما در خانه تئاتر خواسته به حقی است که باید به آن توجه کرد و ما به نمایندگی از اعضای خانه سینما نیز بر این باوریم که باید حمایت لازم در مورد؛ 1. تامین احتیاج معیشتی همکاران در ایام بیکاری، 2. توجه به زیان و عدم النفع فراوریکنندگان سینما داران، مراکز خدمات فنی و فعالین سینمای ایران، 3. تامین و پرداخت سه ماهه (و در صورت تداوم شش ماهه) سرانه درمان و حق بیمه تامین اجتماعی، در دستور کار همه مراکز تصمیم گیری قرار گیرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بر این باوریم تعهدات متقابل، همدلانه و مسئولانه از سوی همه ما تنها راه عبور از این بحران غم افزا است تا در فردای روشن فراوری خلاقانه هنرمندان و فرهنگ مداران روح امید را در دل مردم عزیز این سرزمین بدمد.

اعلام آخرین مهلت تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی صنوف سینمایی

همچنین خانه سینما اطلاعیه ای را در ارتباط با تمدید دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی اعضای خانه سینما تا تاریخ 31 فروردین منتشر نموده است.

متن این اطلاعیه آمده است: با عنایت به لزوم تمدید دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی اعضای خانه سینما تا تاریخ 31 فروردین، به استحضار می رساند که لازم است اعضای محترم هر چه سریع تر (به جهت پیشگیری از قطع بیمه تأمین اجتماعی) نسبت به تمدید دفترچه های خود اقدام فرمایند. بدیهی است خانه سینما تمهیدات لازم را به منظور عودت مبلغ حق بیمه سه ماهه اول پرداخت شده توسط اعضا به عمل آورده که متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 854

به "خبرنگاران حمایت خانه سینما از تقاضای هنرمندان تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت خانه سینما از تقاضای هنرمندان تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید