خبرنگاران روسیه خواهان تداوم رایزنی ها با ایران درخصوص عراق شد

به گزارش مجله عکس، مسکو - خبرنگاران - نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در گفت وگو با سفیر ایران در روسیه از تمایل کشورش برای ادامه رایزنی ها با تهران در مورد تازه ترین تحولات در عراق و خاورمیانه سخن گفت.

خبرنگاران روسیه خواهان تداوم رایزنی ها با ایران درخصوص عراق شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار خبرنگاران از سفارت ایران در مسکو، میخائیل باگدانوف معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در تماس تلفنی با کاظم جلالی ضمن پیچیده خواندن اوضاع درعراق، بر ضرورت ادامه رایزنی ها بین ایران و روسیه در مورد تحولات منطقه ای تاکید نمود.

در ادامه این گفت وگو دو طرف درباره اوضاع در یمن و همچنین تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا علیه بعضی از کشورهای دنیا، گفت وگو کردند.

سفیر ایران با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در عراق، این اقدامات را نقض استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی بغداد دانست که می تواند به بی ثباتی در این کشور و کل منطقه منجر گردد.

جلالی همچنین ضمن تقدیر از مواضع روسیه در مخالفت با تحریم های ظالمانه و غیرانسانی ایالات متحده بر علیه ملت ایران بیان کرد که زمان آن فرا رسیده که تمام دنیا یک صدا علیه اقدامات یکجانبه آمریکا بطور جدی اقدام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 938

به "خبرنگاران روسیه خواهان تداوم رایزنی ها با ایران درخصوص عراق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه خواهان تداوم رایزنی ها با ایران درخصوص عراق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید