خبرنگاران روسیه: غرب برای شکست توافق قره باغ کوشش می نماید

به گزارش مجله عکس، مسکو - خبرنگاران - سرگئی نارشکین رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی را به کوشش برای شکست توافق در قره باغ و ازسرگیری جنگ در این منطقه متهم کرد.

خبرنگاران روسیه: غرب برای شکست توافق قره باغ کوشش می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، نارشکین روز چهارشنبه گفت: بعضی کشورهای غربی کوشش می نمایند تا آتش مناقشه در قره باغ را دوباره برافروزند تا روسیه را از منطقه قفقاز جنوبی بیرون نمایند.

وی اضافه نمود: بر اساس اطلاعات ما، بعضی کشورهای غربی به وسیله کانال های موجود ملی گرایان ارمنی و آذربایجانی را تحریک می نمایند تا توافق های برای صلح و برقراری آتش بس بی اعتبار گردد.

به گفته رییس سرویس اطلاعات خارجی روسیه، کوشش می گردد تا مردم ارمنستان را متقاعد نمایند که صلح در قره باغ شکست ایروان است. به نوبه خود به مردم آذربایجان می گویند که کرملین پیروزی را از آنها دزدید.

نارشکین معتقد است که کشورهای عضو ناتو ناراحت هستند که اقدامات نظامی در قره باغ با میانجی گری روسیه متوقف شده است. در واقع این اقدام، کوشش های چندساله آنها برای خارج کردن روسیه از قفقاز جنوبی را بر باد داد.

روسیه هفته گذشته در چارچوب توافق با ارمنستان و جمهوری آذربایجان واحدهای صلح بان به قره باغ اعزام نموده است و قرار است در مجموع یکهزار و 600 نیروی نظامی روس در این منطقه مستقر گردد.

به ابتکار روسیه، روز دهم نوامبر (20 آبان) سندی برای تحقق آتش بس کامل و برطرف تمام خصومت ها در منطقه درگیری قره باغ به امضای علی اف، پاشینیان و پوتین رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1334

به "خبرنگاران روسیه: غرب برای شکست توافق قره باغ کوشش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه: غرب برای شکست توافق قره باغ کوشش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید