خبرنگاران ملی پوش تیروکمان: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

به گزارش مجله عکس، تهران- خبرنگاران- عضو تیم ملی تیر و کمان گفت: کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آلمان دور از دسترس نیست و همه کوشش خود را می کنیم تا در بخش تیمی این اتفاق رخ دهد تا سهمیه انفرادی آزاد گردد.

خبرنگاران ملی پوش تیروکمان: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

زهرا نعمتی تا به امروز سهمیه پارالمپیک را دریافت نموده و این روزها در اردوی تیم ملی تیر و کمان در کیش بسر می برد. وی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر در اردوی پارالمپیکی ها هستم و کوشش می کنم تا به اوج آمادگی برسم. تمرینات بدن سازی خود را زیر نظر تیم پارالمپیک البته نظارت مربی دنبال می کنم. مربی من در بخش المپیکی هم حضور دارد و باید به صورت مرتب در جریان کار و عملکردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امیدوارم برای مسابقات قهرمانی دنیا آلمان به اوج آمادگی برسم و در بخش تیمی زنان سهمیه المپیک را کسب کنیم. دختران ما اکنون خیلی خوب کار می نمایند و اگر در بخش تیمی به سهمیه برسند سهمیه انفرادی نیز آزاد می گردد.

عضو تیم ملی پارالمپیک بیان نمود: کسب سهمیه المپیک در مسابقات دنیای آلمان دور از دسترس نیست و همه کوشش خود را می کنیم تا در بخش تیمی این اتفاق رخ دهد چون اگر در تیمی سهمیه را کسب کنیم، سه نفر می توانند در بخش انفرادی در المپیک به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: بیشتر سهمیه های المپیک در بخش تیر و کمان در بخش تیمی تقسیم می گردد. یعنی این سهمیه ها در بخش انفرادی کم تقسیم می گردد زیرا وقتی سهمیه تیمی کسب گردد انفرادی نیز آزاد خواهد شد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. به عملکرد دختران ایران ایمان دارم زیرا در حال حاضر خیلی عالی هستند.

نعمتی در مورد مصدومیت خود یادآور شد: ورزش حرفه ای همیشه مصدومیت را بدنبال دارد. به مدت پنج سال دردی را در کتفم حس می کنم اما اکنون با مقداری مراقبت و مدیریت شرایط بهتری دارم.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 836

به "خبرنگاران ملی پوش تیروکمان: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش تیروکمان: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید