خبرنگاران میراث فرهنگی و نیروی انتظامی برای صیانت آثار تاریخی تهران تفاهم کردند

به گزارش مجله عکس، تهران- خبرنگاران- تفاهم نامه همکاری مشترک مدیرکل میراث فرهنگی استان و فرمانده نیروی انتظامی تهران عظیم در راستای صیانت و جلوگیری از خرید و فروش اشیای تاریخی و حفاری های غیر مجاز - امروز چهارشنبه- به امضا رسید.

خبرنگاران میراث فرهنگی و نیروی انتظامی برای صیانت آثار تاریخی تهران تفاهم کردند

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز چهارشنبه میراث فرهنگی استان تهران، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در این مراسم گفت: در صدد هستیم تا در این همکاری مشترک موضوعات مختلفی را از جمله تشدید همکاری های مشترک در مقابله با حفاران غیر مجاز و فروشندگان اشیای عتیقه به ویژه در خیابان منوچهری تهران، صدور مجوز ماشین های گردشگری و صنایع دستی در سطح پایتخت، اجرای بازدیدهای مشترک به منظور برخورد با تاسیسات غیر مجاز گردشگری، حمایت از برگزاری تورهای یک و چند روزه در تهران مورد توجه قرار دهیم.

وی اضافه کرد: امنیت مهمترین مقوله در توسعه پایدار گردشگری است که امضای این تفاهم نامه می تواند موجب حمایت بیشتر از فعالیت تاسیسات گردشگری استان تهران گردد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران عظیم نیز در این مراسم گفت: تعامل دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی امنیت پایدار را برای عموم شهروندان به همراه دارد و تمام کوشش ما در کلان شهر تهران افزایش امنیت و تعامل با دستگاه های فرهنگی است.

سرهنگ مراد مرادی گفت: پلیس تهران عظیم این آمادگی را دارد که با تمام توان در اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی استان همکاری لازم را انجام دهد.

لازم به ذکر است که تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران عظیم در 7 ماده و 19 بند به مدت سه سال امضاء شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1314

به "خبرنگاران میراث فرهنگی و نیروی انتظامی برای صیانت آثار تاریخی تهران تفاهم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میراث فرهنگی و نیروی انتظامی برای صیانت آثار تاریخی تهران تفاهم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید