خبرنگاران هنرمندان برای بهبود سلامت روانی متأثر از بیماری کرونا نقش آفرینی نمایند

به گزارش مجله عکس، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان کشور و این استان برای بهبود روزافزون سلامت روانی متأثر از شیوع بیماری کرونا ویروس نقش ارزنده ای ایفا نمایند.

خبرنگاران هنرمندان برای بهبود سلامت روانی متأثر از بیماری کرونا نقش آفرینی نمایند

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

محمدعلی پیرسبزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: یکی از اقدام های مورد احتیاج که هنرمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید برای تحقق چنین امر مهمی انجام دهند ترویج هر چه بیشتر امید و نشاط اجتماعی است.

وی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا حد قابل ملاحظه ای تأثیر منفی بر سلامت روانی قشرهای مختلف مردم گذاشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: ضروری است که علاوه بر هنرمندان کشور و این استان دیگر متولیان امر نیز برای بهبود بیش از پیش سلامت روانی متأثر از شیوع بیماری کرونا ویروس کوشش و همت جدی نمایند.

پیرسبزی مطرح نمود: مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و استان برای مقابله با آن اجرای فعالیت ها و برنامه های متعدد هنری و فرهنگی را در دستور کار قرار دادند.

وی ابراز داشت: یکی از این اقدام ها برگزاری نشست های شورای اطلاع رسانی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس به منظور نظارت و ساماندهی فعالیت های رسانه ای و آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

پیرسبزی گفت: آگاهی بخشی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا ویروس در این استان تا به امروز مثبت بوده و خبرنگاران استان نیز همراهی لازم را با مردم، مسؤولان اجرایی و نهادهای دولتی داشته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 924

به "خبرنگاران هنرمندان برای بهبود سلامت روانی متأثر از بیماری کرونا نقش آفرینی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنرمندان برای بهبود سلامت روانی متأثر از بیماری کرونا نقش آفرینی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید