خلیل زاده: مشکل بلیت فروشی دربی تا حد زیادی حل شده است، مجیدی تیم بسیار آماده ای دارد

به گزارش مجله عکس، اسماعیل خلیل زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که مشکل بلیت فروشی دربی پایتخت تا حد زیادی حل شده است.

خلیل زاده: مشکل بلیت فروشی دربی تا حد زیادی حل شده است، مجیدی تیم بسیار آماده ای دارد

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال، درباره مسائل ایجادشده در بلیت فروشی دربی پایتخت گفت: بلیت فروشی به ما ربطی ندارد و در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واقع شده است. با پیگیری های شب گذشته و امروز، مشکل بلیت فروشی تا حدود زیادی حل شده، اما بیشتر بچه ها و طرفدارانی که دنبال بلیت بودند، هنوز برای دریافت بلیت کوشش می نمایند و اگر نتوانند این کار را انجام دهند، کار را دنبال می کنیم تا بلیت های خود را بگیرند.

وی با بیان اینکه باید همه کوشش نمایند تا آبی ها نتیجه مطلوبی بگیرند و دل طرفداران شاد گردد، توضیح داد: بازی سختی در پیش داریم. طرفداران انتظار دارند تیم محبوب شان در این بازی پیروز گردد و ما و طرفداران دعا می کنیم که استقلال نتیجه خوبی بگیرد. استقلال در دو کشور، نتیجه بسیار خوبی گرفته و در ملاقات قبلی هم پیروزی خوبی کسب کردیم. فرهاد مجیدی تیم بسیار سرحال و آماده ای دارد و ان شاءالله بازیکنان امشب به خوبی استراحت نمایند. فکر می کنم استقلال فردا بازی فوق العاده خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 774

به "خلیل زاده: مشکل بلیت فروشی دربی تا حد زیادی حل شده است، مجیدی تیم بسیار آماده ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: مشکل بلیت فروشی دربی تا حد زیادی حل شده است، مجیدی تیم بسیار آماده ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید