دانشکده خبر خبرنگاران آماده همکاری با رسانه های افغان است

به گزارش مجله عکس، کابل- خبرنگاران- آمادگی دانشکده خبر خبرنگاران برای همکاری های آموزشی با رسانه های افغان، محور گفت و گوهای روز پنجشنبه رییس خبرنگاران در کابل با مدیرموسسه حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان (نی) بود.

دانشکده خبر خبرنگاران آماده همکاری با رسانه های افغان است

عبدالمجیب خلوتگر در این دیدار که در محل موسسه نی صورت گرفت ، آمادگی تشکیلات خود را برای برپایی دوره های مشترک آموزشی بلند و کوتاه مدت با دانشکده خبر بیان نمود.

در این دیدار طرفین همچنین برای همکاری های رسانه ای منطقه ای اعلام آمادگی کردند.

نی در سال 1384برای حمایت از رسانه های آزاد افغانستان، تاسیس شده است .

دفاتر آموزشی این موسسه در کابل و دفاتر استانی آن در شهر های جلال آباد، قندهار، مزارشریف و هرات فعالیت دارد.

دانشکده خبر خبرنگاران ، تنها دانشکده در ایران است که مجوز برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت را دارد و مدارک صادر شده از سوی این دانشکده پس از تأیید وزارت امور خارجه در خارج از ایران نیز معتبر می باشد.

دانشکده خبر خبرنگاران که در سال 1376 تاسیس شد، هم اکنون در رشته های خبرنگاری، عکاسی خبری، مترجمی آثار مکتوب ، روابط عمومی ، بازیگری و سینما گرایش های (تدوین، کارگردانی و فیلمنامه نویسی) در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.

این دانشکده همچنین در رشته های گویندگی و دوبله، مجری گری، عکاسی تبلیغات، عکاسی خبری، مترجمی همزمان، انیمیشن، خبرنگاری سیاسی اقتصادی، خبرنگاری ورزشی، خبرنگاری فرهنگی اجتماعی، مدیریت روابط عمومی و مترجمی خبر، بازیگری و سینما گرایش های (تدوین، کارگردانی و فیلمنامه نویسی) در مقطع کارشناسی پیوسته و رشتهٔ خبرنگاری بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

**آساق**1518

منبع: ایرنا
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 197

به "دانشکده خبر خبرنگاران آماده همکاری با رسانه های افغان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده خبر خبرنگاران آماده همکاری با رسانه های افغان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید