دولت فرانسه از لایحه جنجالی عقب نشینی کرد

به گزارش مجله عکس، سخنگوی حزب حاکم فرانسه امروز دوشنبه اظهار داشت دولت این کشور لایحه ای جنجالی را که خواهان ممنوعیت فیلمبرداری از افسران پلیس در حین انجام وظیفه بود، لغو نموده است.

دولت فرانسه از لایحه جنجالی عقب نشینی کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، کریستوفر کاستانر رئیس حزب حاکم در مجلس فرانسه، در یک کنفرانس خبری خاطرنشان کرد: این لایحه به طور کامل بازنویسی و یک نسخه جدید ارائه خواهد شد.

هزاران نفر روز شنبه در اعتراض به این لایحه امنیتی در بیش از 70 شهر فرانسه به خیابان ها آمدند که در بسیاری از موارد اعتراضات به خشونت کشیده شد و خیابان های شهر های فرانسه بخصوص پایتخت را به صحنه نزاع خیابانی تبدیل کرد.

گروه های مدنی و اصحاب رسانه ها نگران بودند که این قانون جدید مانع آزادی مطبوعات گردد و باعث گردد وحشیگری پلیس برملا نشده و مجازات نگردد.

این اعتراضات به ویژه بعد از آن تشدید شد که ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن پلیس پاریس یک شهروند سیاه پوست را مورد ضرب و شتم قرار می داد.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز آدینه در واکنش به تصاویر منتشر شده از وحشیگری پلیس، گفت این تصاویر باعث شرمندگی فرانسه است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1339

به "دولت فرانسه از لایحه جنجالی عقب نشینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت فرانسه از لایحه جنجالی عقب نشینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید