دولت پاکستان: اجازه خارج شدن نواز شریف از کشور فقط برای درمان است

به گزارش مجله عکس، دولت اسلام آباد ضمن واکنش به صدور مجوز خروج نواز شریف از کشور اعلام کرد: او تنها برای درمان به انگلیس می رود و تمام پرونده هایی که علیه او وجود دارد جریان خواهد داشت.

دولت پاکستان: اجازه خارج شدن نواز شریف از کشور فقط برای درمان است

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، سرانجام عمران خان نخست وزیر پاکستان با خروج نواز شریف نخست وزیر سابق این کشور برای درمان موافقت کرد.

قرار است نواز شریف فردا روانه انگلیس شده و تحت درمان قرار بگیرد در همین زمینه عمران خان بیان نمود: اجازه خروج نواز شریف از کشور عفو او نیست، بلکه تمام پرونده های قضایی که علیه نخست وزیر سابق پاکستان درجریان است همچنان جاری خواهد بود.

وی شرح داد: سازمان ها و مجموعه های قضایی پاکستان کاملا آزاد هستند و بدون هیچ فشاری از سوی دولت در مورد مجرمین تصمیم گیری می کنند.

نخست وزیر پاکستان اضافه نمود: به هیچ عنوان حاضر نیستیم به مجرمین عفو بدهیم و پرونده های سنگین و کلان اقتصادی آنها را نادیده بگیریم.

این در حالی است که خانواده نواز شریف حتی کلینیکی که او قرار است در آن بستری شود را نیز رزرو کرده اند و فردا نواز شریف روانه لندن خواهد شد.

قرار است سازمان بازرسی پاکستان تا فردا نام نواز شریف را از فهرست سیاه خود خارج کند تا محدودیت های خروج از کشور برای او برداشته شود.

حزب نواز در این خصوص اعلام کرده است: وضعیت نواز شریف مساعد نیست و باید او را برای درمان به هر نقطه ای از دنیا که نیاز است منتقل کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 554

به "دولت پاکستان: اجازه خارج شدن نواز شریف از کشور فقط برای درمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت پاکستان: اجازه خارج شدن نواز شریف از کشور فقط برای درمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید