ملاقات ایران و اقتصادی لغو می گردد؟، وجود علائم کرونا در تیم آفریقایی

به گزارش مجله عکس، ملاقات تیم های ملی فوتبال ایران و اقتصادی به علت وجود علائم کرونا در اعضای تیم آفریقایی به احتمال زیاد لغو می گردد.

ملاقات ایران و اقتصادی لغو می گردد؟، وجود علائم کرونا در تیم آفریقایی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران برای انجام بازی محبت آمیز با اقتصادی در ترکیه به سر می برد. پیش از بازی اعلام شد 4 بازیکن تیم آفریقایی به علت ابتلاء به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برند اما در نهایت با تصمیم ستاد کرونا در فوتبال، مجوز سفر ایران به ترکیه و انجام بازی محبت آمیز صادر شد.

همچنین امروز هم اعلام شد که تست کرونای تمام عوامل تیم های ایران و اقتصادی منفی بوده و هیچ مورد مثبی در آزمایشات جدید رویت نشده است.

با این وجود، شایعه لغو این بازی از ساعتی پیش منتشر شد که فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: پیرو جلسه امروز در ارتباط با هماهنگی ملاقات محبت آمیز ایران و اقتصادی و آنالیز احتاقتصادی دو کیس محتمل به ابتلاء به ویروس کرونا در تیم اقتصادی که عصر امروز مورد آنالیز نهاده شد، نماینده فیفا و فدراسیون ترکیه تا فردا تصمیم نهایی را درباره برگزاری بازی اعلام خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به زمان کوتاه تا انجام تست مجدد از تمام عوامل و کاروان اقتصادی، احتمال لغو این مسابقه افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1227

به "ملاقات ایران و اقتصادی لغو می گردد؟، وجود علائم کرونا در تیم آفریقایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات ایران و اقتصادی لغو می گردد؟، وجود علائم کرونا در تیم آفریقایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید