ملاقات رئیس جمهوری ارمنستان با رئیس ستادکل نیروهای مسلح

به گزارش مجله عکس، دفتر ریاست جمهوری ارمنستان از دیدار آرمن سارکیسیان با رئیس ستادکل نیروهای مسلح این کشور و آنالیز اوضاع داخلی ارمنستان اطلاع داد.

ملاقات رئیس جمهوری ارمنستان با رئیس ستادکل نیروهای مسلح

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی رئیس جمهوری ارمنستان اظهار داشت که آرمن سارکیسیان روز آدینه با اونیک گاسپاریان رئیس ستادکل نیروهای مسلح این کشور دیدار و با وی درباره فرایند اوضاع در داخل ارمنستان گفت وگو کرد. جزییات این مذاکرات فاش نشده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق این اطلاعات، رئیس جمهوری ارمنستان همچنین با نمایندگان جنبش مخالف حرکت برای نجات میهن دیدار کرد.

این جنبش از روز پن ج شنبه با برگزاری یک کمپین و برقراری چادرهایی در مقابل ساختمان مجلس در مرکز شهر ایروان، تردد در این بزرگراه را متوقف نموده اند. آنها اعلام نموده اند که به اقدام اعتراض آمیز خود تا برکناری نیکول پاشینیان از سمت نخست وزیری ادامه خواهند داد. نیروهای پلیس ارمنستان، وظیفه برقراری نظم و رعایت قانون در مقابل مجلس را برعهده گرفته است.

دفتر ریاست جمهوری ارمنستان همچنین روز آدینه اظهارات مخالفان در این باره که گویا سارکیسیان با اعتراض به دادخواست نیکول پاشینیان نخست وزیر برای برکناری گاسپاریان، آن را به دولت بازگردانده، را تکذیب کرد.

مخالفان پیش از این خبر داده بودند که رئیس جمهور این دادخواست را به دولت برگردانده و همچنین به رایزنی ها در مورد برکنار کردن رئیس ستادکل ارتش ادامه می دهد.

آرمن سارکیسیان پیش از این، از تمامی نیروهای سیاسی و ارگان های ارمنستان درخواست کرد تا در چارچوب قانون اساسی عمل نمایند و تمامی اقدامات لازم برای کاهش وخامت اوضاع در داخل کشور را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1545

به "ملاقات رئیس جمهوری ارمنستان با رئیس ستادکل نیروهای مسلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رئیس جمهوری ارمنستان با رئیس ستادکل نیروهای مسلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید