روسیه: ابایی از توسل به سیاست مهار همه جانبه نداریم

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه، در مصاحبه با اسپوتنیک، گفت: چنانچه واشنگتن از سیاست خصمانه اعمال فشار عقب نشینی نکند؛ مسکو هم ابایی از توسل به سیاست مهار فعالانه ندارد.

روسیه: ابایی از توسل به سیاست مهار همه جانبه نداریم

وی در توضیح این مطلب اضافه کرد: به رغم تحریم ها، روسیه از دستورکار سازنده خود در روابط با آمریکا دست نخواهد کشید حال آنکه اجرای این دستور کار امری یک جانبه نیست و در نهایت، چنانچه آمریکا به اعمال فشار ادامه دهد، ما هم سیاست مهار فعالانه آمریکا را در همه جبهه ها (از همه جوانب) دنبال خواهیم کرد.

به گفته این مقام روس، رویکرد مهار همه جانبه شامل گام هایی در راستای مقابله با تحریم ها و اقدامات مداخله جویانه آمریکا علیه مسائل داخلی روسیه است.

وی ادامه داد: جهان چند قطبی ایده ای انتزاعی نیست بلکه جایگزینی برای دیکتاتوری آمریکا با توسل به سیاست تجمیع نیروهای سالم در جامعه جهانی در راستای مقابله با سیاست خارجی ایالات متحده و تهاجم اطلاعاتی این کشور است.

اظهارات ریابکوف در حالی مطرح شد که آمریکا و اتحادیه اروپا در تدارک تحریم روسیه به بهانه پرونده آلکسی ناوالنی وبلاگ نویس منتقد روس هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1537

به "روسیه: ابایی از توسل به سیاست مهار همه جانبه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: ابایی از توسل به سیاست مهار همه جانبه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید