زمستان سخت در راه است ، توزیع واکسن کرونا بدون مجوز؟

به گزارش مجله عکس، جهش ویروس کرونا و رفتن این ویروس به سمت بیشتر مسری تر شدن اکنون موضوع مورد بحث محققان انگلیسی است.

زمستان سخت در راه است ، توزیع واکسن کرونا بدون مجوز؟

به گزارش خبرنگاران ، این ویروس جهش پیدا نموده و بیم آن می رود بریتانیا منشا پخش گونه مسری تری از کرونا در جهان باشد.

آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین اخبار مربوط به کرونا در رسانه های سراسر جهان است:

*دو فرد دیگر از کادر درمانی بریتانیا پس از تزریق واکسن کرونای فایزر/بایونتک واکنش های بسیار شدیدی از خود نشان دادند. پیش از این دو فرد دیگر از کادردرمانی نیز با شوک بعد از تزریق روبرو شدند. محققان می گویند افرادی که حساسیت دارند این واکسن را نزنند.

*زمستان سخت از لحاظ پاندمی کووید 19 برای نقاط زیادی در جهان پیش بینی می گردد از جمله آمریکا، ژاپن، انگلیس و ایران. شمار مبتلایان روزانه در ژاپن بالاست و ممکن است بدتر هم گردد.

* ساکنان شهر پرجمعیت ترین شهر استرالیا یعنی سیدنی به دلیل گسترش پاندمی کرونا در این شهر تا اطلاع بعدی دیگر قادر به سفر بین ایالتی نیستند.

*کنگره ایالات متحده در آستانه توافق بر سر بسته یاری 900 میلیارد دلاری برای مقابله با ویروس کرونا پس از حل اختلافات اساسی است.

*بیش از شش میلیون نفر از بریتانیایی در معرض سخت ترین قوانین قرنطینه ای قرار دارند، به حدی که حتی از خانه های خود هم نمی توانند بیرون بروند.

*هلند تمامی مرزهای هوایی خود را بر روی انگلیس بست. این اتفاق در پی این افتاد که جهش ویروس کرونا در بریتانیا محرز شد، جهشی که گفته می گردد 70 درصد مسری تر است.

*CNN از این خبر دادکه توزیع واکسن کرونای دو کمپانی فایزر و مدرنا در آمریکا احتمالا بدون مجوز سازمان و غذا داروی این کشور هم می توانستند توزیع شوند. عضو هیئت مدیره سازمان غذا و دارو این خبر را اعلام نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1434

به "زمستان سخت در راه است ، توزیع واکسن کرونا بدون مجوز؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمستان سخت در راه است ، توزیع واکسن کرونا بدون مجوز؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید