سرپرست مرکز واحدهای فناوری و رشد دانشگاه شهیدبهشتی منصوب شد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سعداله نصیری قیداری در حکمی دکتر علی اصغر سعدآبادی استادیار پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی را به سرپرست مرکز واحدهای فناوری و رشد این دانشگاه منصوب کرد.

سرپرست مرکز واحدهای فناوری و رشد دانشگاه شهیدبهشتی منصوب شد

در این حکم آمده است:

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی دانشگاه منصوب می شوید. انتظار می رود با کوشش مستمر، در تعامل و همکاری با سایر بخشهای ذیربط و به ویژه پارک علم و فناوری دانشگاه، همه ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه را در جهت ارتقای آن مرکز در چارچوب سیاستهای کلان پارک علم و فناوری دانشگاه و برنامه های وزارت متبوع به کار بسته و تحقق اقدام های زیر را در اولویت کاری خود قرار دهید.

کیفیت سازی فرایند جذب، پذیرش و راهنمایی شرکتها و واحدهای فناور، ارتباط منسجم با تمام واحدهای دانشگاه در جهت به کارگیری همه ظرفیت ها و توانمندیهای اعضای هیئت علمی و دانشجویان در پیشبرد اهداف مرکز، توسعه فناوری و حمایت از ایجاد و گسترش کسب و کارهای دانش بنیان با بهره مندی از همه ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه به ویژه ظرفیت پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور، ترویج و توسعه کارآفرینی و یاری به حرکت دانشگاه به سوی یک مؤسسه کارآفرین، تشکیل منظم شورای فناوری و جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی مرکز رشد، ایجاد زمینه کارآفرینی، حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق جوان، ایجاد فضای لازم جهت گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانشمدار و فناور فعال در زمینه های فناوری؛ 8. بسترسازی جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی از جمله این اقدامات است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1570

به "سرپرست مرکز واحدهای فناوری و رشد دانشگاه شهیدبهشتی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست مرکز واحدهای فناوری و رشد دانشگاه شهیدبهشتی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید