سمفونی آه و افسوس در نیمه نخست، درگیری بازیکنان در نطفه خفه شد

به گزارش مجله عکس، تماشاگران پرسپولیس ضمن حمایت همه جانبه تیمشان، مرتبا به خاطر از دست رفتن موقعیت ها و اشتباهات بازیکنان خودی عصبی شدند و افسوس خوردند.

سمفونی آه و افسوس در نیمه نخست، درگیری بازیکنان در نطفه خفه شد

به گزارش خبرنگاران، نیمه اول فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز با نتیجه تساوی صفر بر صفر به انتها رسید.

حواشی نیمه اول این بازی به توضیح زیر است:

با وجود صدای زیاد تشویق پرسپولیسی ها، اندک تماشاگران کاشیما دست از تشویق تیم مورد علاقه خود برنداشتند و مرتبا تیم خود را حمایت می کردند.

برانکو ایوانکوویچ هم مانند تماشاگران پرسپولیس با استرس زیادی بازی را کرد؛ به طوری که روی هر فرصت از دست رفته تیمش، افسوس خورد.

شیخ سلمان با تکیه گاه کردن دست زیر چانه اش، به دقت مشغول تماشای این بازی بود و صحنه ای این دیدار مهیج را از دست نداد.

در حالی که کاشیما با فشار زیادی اجازه خروج توپ از دهانه دروازه پرسپولیس را نمی داد، علیرضا بیرانوند در مواجهه با مهاجم خطرناک کاشیما با سرتوپ سریع و به موقع مهاجم ژاپنی را فریب داد و به موجب انتها یافتن فشار این تیم شد که برخی از طرفداران او را تشویق و برخی هم نسبت به این حرکت خطرناک بیرانوند معترض شدند.

بازیکنان پرسپولیس به خاطر زمین خوردن و مصدومیت شجاع خلیل زاده در انتطار رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان کاشیما بودند اما مهاجم این تیم پس از مکث کوتاه، با توپ به سمت دروازه بیرانوند حمله کرد که با غافلگیری سرخپوشان همراه بود اما پس از دفع توپ، بازیکنان پرسپولیس به سمت ژاپنی موردنظر یورش بردند که با مداخله داور و سایر بازیکنان اتفاقی نیافتاد.

بازیکنان کاشیما از هر فرصتی برای کاهش سرعت بازی استفاده کردند که در مواقعی بازیکنان پرسپولسس نسبت به این موضوع معترض بودند.

در سراسر این نیمه، تماشاگران پرسپولیس مرتبا به خاطر هر موقعیت کوچکی که روی دروازه خودی یا حریف خلق شد، عصبی شدند و افسوس خوردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 82

به "سمفونی آه و افسوس در نیمه نخست، درگیری بازیکنان در نطفه خفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمفونی آه و افسوس در نیمه نخست، درگیری بازیکنان در نطفه خفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید