سهمیه سوخت خودرو های معلولان و جانبازان افزایش یافت

به گزارش مجله عکس، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای از افزایش سهمیه سوخت خودرو های سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان اطلاع داد.

سهمیه سوخت خودرو های معلولان و جانبازان افزایش یافت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، طبق مصوبه های کارگروه مدیریت مصرف سوخت، سهمیه تخصیصی به خودرو های سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان از ابتدای دی ماه سال جاری برای خودرو های بنزین سوز به میزان 100 لیتر و خودرو های دوگانه سوز به میزان 70 لیتر در ماه است.

بر اساس این اطلاعیه، میزان 40 لیتر به سهمیه پیشین اضافه شده است که با تعویض کارت سوخت کنونی و صدور کارت جدید قابل بهره برداری خواهد بود.

این شرکت اعلام نمود: تاکید می گردد فراوری و ارسال کارت سوخت جدید برای این دسته از خودرو ها در حال اجرا است و احتیاج به هیچ گونه اقدام خاصی از سوی مالکان عزیز نمی باشد.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: به اطلاع آن دسته از معلولان و جانبازان محترمی که پلاک خودروی آنان خاص معلولان و جانبازان نیست می رساند، برای دریافت سهمیه مازاد 40 لیتر، ضروری است ابتدا به وسیله سازمان های مربوطه (بهزیستی و بنیاد جانبازان) و پلیس راهور نسبت به تغییر پلاک خودروی خود اقدام نمایند تا امکان فراوری و ارسال کارت سوخت جدید آن ها مهیا گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 690

به "سهمیه سوخت خودرو های معلولان و جانبازان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه سوخت خودرو های معلولان و جانبازان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید