سوگند رحمانی به مرحله نیمه نهایی کسب سهمیه المپیک نوجوانان راه یافت

به گزارش مجله عکس، در ادامه رقابت های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش در حال برگزاری است، سوگند رحمانی، کماندار نوجوان کشورمان با شکست حریفانش توانست به مرحله نیمه نهایی کسب سهمیه المپیک آرژانتین راه پیدا کند.

سوگند رحمانی به مرحله نیمه نهایی کسب سهمیه المپیک نوجوانان راه یافت

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های تیروکمان قهرمانی آسیا که در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و رده سنی نوجوانان در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان در رده سنی نوجوانان برای کسب سهمیه المپیک آرژانتین در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند. در این رقابت ها و در مرحله یک شانزدهم هر سه کماندار نوجوان (فاطمه بهرامن، سوگند رحمانی و نازنین زهرا جمالزاده) استراحت داشتند؛ اما در مرحله یک هشتم فاطمه بهرامن با نتیجه 6 بر صفر کمانداری از تایلند را مغلوب خود کرد و سوگند رحمانی با نتیجه 6 بر 2 توانست کمانداری از بنگلادش را شکست دهد. در این مرحله نازنین زهرا جمالزاده با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کمانداری از هند شد و از دور رقابت های انتخابی کسب سهمیه المپیک آرژانتین کنار رفت.

هم چنین در مرحله یک چهارم، فاطمه بهرامن با نتیجه 6 بر 4 برابر کمانداری از مغولستان شکست خورد و از رقابت های قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان حذف شد. سوگند رحمانی دیگر نماینده کشورمان با نتیجه 6 بر 2 کمانداری از هند را شکست داد و توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

او در این مرحله برابر کمانداری از هند به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 610

به "سوگند رحمانی به مرحله نیمه نهایی کسب سهمیه المپیک نوجوانان راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوگند رحمانی به مرحله نیمه نهایی کسب سهمیه المپیک نوجوانان راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید