شاه منصوری: مظاهری قرارداد سه ساله با تراکتور دارد، قرارداد با تیم دیگر مصداق نقض قوانین است

به گزارش مجله عکس، رضا شاه منصوری، وکیل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد رشید مظاهری با استقلال نقض قوانین است.

شاه منصوری: مظاهری قرارداد سه ساله با تراکتور دارد، قرارداد با تیم دیگر مصداق نقض قوانین است

به گزارش خبرنگاران، رضا شاه منصوری در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان درباره قرار داد رشید مظاهری با تیم فوتبال استقلال گفت: این مسئله آدم را در تعجب فرو می برد، چرا که این عمل مصداق شاخص نقض قوانینی است که برای فیفا و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال قصور و تخطی تلقی می شود. مظاهری با باشگاه تراکتور قرارداد سه ساله دارد و این قرارداد در کمیته جابجایی سازمان لیگ ثبت شده و سال اول به اتمام رسیده و دو سال باقی مانده آن برقرار است.

وی اضافه نمود: تا آنجایی که می دانم هیچ گونه توافقی برای جدایی این بازیکن از باشگاه تراکتور انجام نشده است، بنابراین امکان برقراری قراداد موازی برای این فرد وجود ندارد. سالیان سال است که ما جز نیکی از ایشان نشنیده ام و چطور ممکن است که قراردادی بسته است. باشگاه استقلال نیز اطلاعات کامل در این حوزه نداشته است، چرا که ایشان بازیکن تیم تراکتور بوده و باشگاه نیاز خود را به این بازیکن اعلام کرده است.

وکیل فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه کمیته انضباطی در ساعت 14 روز سه شنبه شرح داد: در این جلسه عدم حضور این بازیکن در تمرین ها و 2 مسابقه سرانجامی جام حذفی بررسی خواهد شد و درصورت محکوم شدن به موجب آیین نامه جابجایی بازیکن 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد به علاوه غرامتی که فرد و باشگاه مقصد باید به باشگاه قبلی پرداخت شود.

شاه منصوری گفت: با توجه به تمکن و استطاعت مالی باشگاه ها برای رقم های بالا در قرارداد ها باعث می شود که در سرانجام فصل سیل انبوه پرونده ها به سمت کمیته شرایط سرازیر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1239

به "شاه منصوری: مظاهری قرارداد سه ساله با تراکتور دارد، قرارداد با تیم دیگر مصداق نقض قوانین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه منصوری: مظاهری قرارداد سه ساله با تراکتور دارد، قرارداد با تیم دیگر مصداق نقض قوانین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید