طرح درمان در منزل برای بیماران کرونایی اجرایی می گردد

به گزارش مجله عکس، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به منظور کاهش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان ها، طرح جدیدی بنام درمان در منزل در کل کشور اجرا و همه امکانات درمانی و دارو های مورد احتیاج در منزل در اختیار بیماران قرار داده می گردد.

طرح درمان در منزل برای بیماران کرونایی اجرایی می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسهٔ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که روز دوشنبه در محل محوطهٔ استانداری قزوین برگزار گردید، گفت: به منظور کاهش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان ها، طرح جدیدی بنام درمان در منزل در کل کشور اجرایی می گردد.

وی اضافه نمود: در این طرح، همه امکانات درمانی و داروهای مورد احتیاج در منزل در اختیار بیماران قرار داده می گردد و داروهای بیماران تحت پوشش بیمه نیز خواهند بود.

حریرچی با اشاره به تصمیمات اخذ شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علاوه بر این طرح، فرانشیز(خودپرداخت) سایر اقدامات درمانی مقابله با کرونا نیز از 30 درصد به 10 درصد کاهش یافته است تا فشار اقتصادی کم تر به مردم وارد گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1636

به "طرح درمان در منزل برای بیماران کرونایی اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح درمان در منزل برای بیماران کرونایی اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید