فال روزانه شنبه 23 دی 1396

به گزارش مجله عکس، فال روزانه شنبه 23 دی می گوید اردیبهشتی ها امروز تحت تاثیر عشق شریک زندگیشان قرار می گیرند، مردادی ها با افراد جدیدی امروز ملاقات می کنند، مهر ماهی ها امروز را با خیال پردازی طی خواهند کرد و ... اگر می خواهید از طالع و فال امروزتان آگاه شوید همراه خبرنگاران باشید.

فال روزانه شنبه 23 دی 1396

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت برج دی (Capricornus)
  • ماه در موقعیت برج قوس (Sagittarius)

فال روزانه شنبه 23 دی 1396

فروردین

امروز قدرت و انرژی شما بسیار زیاد است طوری که قادر به انجام هر کاری که پیش رویتان قرار می گیرد، هستید. از این فرصت استفاده کنید تا پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در زندگی خود ببینید. شما پر از شور و شوق هستید اما گاهی برای خود مرز و حدودیت هایی قائل می شوید که مانع از پیشرف تان می شود. بهتر است کمی راحت تر با مسائل برخورد کنید تا زندگی نیز به شما آسان بگیرد. در حال انجام کار پنهانی هستید، اگر این کار باعث آزار و اذیت یا حتی احساس نا امنی در شما می شود، بهتر است دیگران را نیز از نظرات خود آگاه کنید.

اردیبهشت

امروز تمایل شما هم به عشق فرا زمینی افزایش می یابد. شاید تحت تاثیر معنویات شریک زندگی تان هستید و شاید هم دوست دارید که فضاهای جدید را تجربه کنید. هدف شما هر چه هست، تحت تاثیر حرف های اطرافیان قرار نگیرید و راه خودتان را بروید. شما فرد بسیار با احساسی هستید و توصیه می کنیم که این احساس و خلاقیت خود را از طریق کلام خود بروز دهید. به همان نسبت که در هر رابطه عاطفی غم و غصه است، آرامش و امید نیز وجود دارد پس امروز دست عشق زندگی تان را بگیرید و به او نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید.

خرداد

شما عاشق عمل کردن هستید و این احساس در زندگی عاطفی شما نیز بروز می کند طوری که در کنار عشق زندگی تان چیزهای زیادی برای کشف کردن می یابید، بنابراین این فرصت را از دست ندهید. فقط توصیه می کنیم گاهی قبل از عمل کردن به حرف های شریک زندگی تان نیز گوش دهید. در حال انجام کاری هستید اما دوست ندارید کسی از کار شما سر درآورد. به راه خود ادامه دهید و پس از اتمام آن دیگران را در جریان قرار دهید. به زودی خبری از راه دور می شنوید که خستگی اخیرتان را کاملا به در خواهد کرد.

تیر

امروز به یک میهمانی مهم دعوت خواهید شد، بهتر است آن را رد نکنید زیرا در این میهمانی با افرادی آشنا می شوید که می توانند به پیشرفت شما در زمینه شغلی یا دیگر زمینه هایی که به آن علاقه دارید، کمک کنند. سعی کنید در گفتگو با دیگران آنچه در ذهن تان می گذرد را از ته دل بیان کنید تا تاثیرگذارتر باشد. اگر امروز استرس به سراغ تان آمد، کمی ورزش کنید یا به موسیقی گوش دهید. چند وقتی است به همراه شریک زندگی تان تصمیم به انجام کاری دارید، بهتر است هر چه زودتر قدم اول را بردارید. شاید بهتر باشد از چیزهای کوچک آغاز کنید.

مرداد

امروز راستاتان کمی تغییر می کند، با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر در راهی که می خواهید انتخاب کنید تردید دارید، باز هم به جلو حرکت کنید. در مورد مسائل عاطفی درست زمانی که فکر می کنید همه چیز خوب و سر جای خودش است، ناگهان یادتان می آید که به قول های خود عمل نکرده اید. اما نگران نباشید، با گفتگو با شریک زندگی تان و ابراز پشیمانی مشکل شما حل خواهد شد. با این کار احساس سبکی نیز خواهید کرد.

شهریور

امروز احساسات شما کمی فوران می کند و نسبت به هر چیزی که می بینید عکس العمل نشان می دهید، فقط سعی کنید که در موقعیت های رسمی آن را کنترل کنید. شما ذاتا فردی رمانتیک و با انگیزه هستید که دوست دارید جهان اطراف تان را بیشتر بشناسید و مدام برای هدف تان تلاش می کنید. اگر به فکر مسافرت هستید درنگ نکنید، حال زمان خوبی برای گشت و گذار است. خوب است گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. بهتر است به جای نشستن و منتظر عشق زندگی تان ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد.

مهر

خیالپردازی شما امروز گل می کند. ممکن است دلیل برخی افکاری که مدام در سر می پرورانید ترس های باقی مانده از گذشته شما باشد که بهتر است آنها را رها کنید و خودتان را بیش از این آزار ندهید. شما می توانید از قوه تخیل خود استفاده های بهتری کنید و آنها را برای بهبود زندگیتان به کار گیرید، به عنوان مثال کارهای عقب مانده خود را به اتمام برسانید یا برای آینده برنامه ریزی کنید. توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با افراد با تجربه نیز مشورت کنید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در آینده برای شما رخ خواهد داد.

آبان

شرکت در فعالیت های اجتماعی موجب تماس شما با افراد زیاد دیگری می شود که به نفع تان است. توصیه می کنیم ارتباط خود را با دوستان نزدیک و معمولی خود حفظ کنید. فردی وارد زندگی شما می شود و تغییرات اساسی را در فرایند زندگی تان ایجاد خواهد کرد. این که نظرات خود را صادقانه با دیگران در میان می گذارید، خیلی خوب است. دیگران نیز از این خصوصیت شما قدردانی می کنند. مدتی است که می خواهید با شریک زندگی تان در مورد موضوعی گفتگو کنید اما می ترسیدید که این گفتگو تبدیل به بحث و دعوا شود. این فکرهای واهی را رها کنید و برای صحبت کردن جلو روید. این کار ساده تر از آنچه فکرش را می کردید، انجام می شود.

آذر

رابطه رمانتیک شما با عشق زندگی تان باعث شده که به ظاهر خود اهمیت بیشتری دهید، شاید حتی تصمیم بگیرید در کلاس های ورزش ثبت نام کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید، لباس های نو بخرید یا موهایتان را کوتاه کنید. شما با ظاهری جدید نه تنها خود که دیگران را نیز غافلگیر می کنید. راههای زیادی برای رسیدن به آرامش وجود دارد، همان طور که چیزهای زیادی برای گفتن هست. بنابراین موقعیت های مختلف را به خوبی بررسی کنید و بر اساس آن عمل کنید. اگر چیزی در زندگی شما را آزار می دهد، در مورد آن حرف بزنید.

دی

امروز توانایی و استعداد شما شکوفا می شود، می توانید از این فرصت استفاده کنید و به کارهایتان خلاقیت دهید یا در کلاس های مورد علاقه خود مانند موسیقی یا نقاشی شرکت کنید. امروز روزی است که باید قدم اول را بردارید، فقط کافی است انرژی و انگیزه خود را حفظ کنید و از نظر فیزیکی نیز آمادگی لازم را داشته باشید. به ایده هایی که مدتی است در سر می پرورانید، واقعیت دهید. اگر می خواهید به حقیقت پی ببرید همین امروز حرکت کنید و نتیجه آن را ببینید. مطمئن باشید شرایط شما از آنچه فکر را بکنید، بهتر خواهد شد.

بهمن

اطلاعاتی که از دوستانتان به دست آورده اید، انگیزه ای می شوند تا روی هدف هایتان بیشتر تمرکز کنید. ایده های زیادی در سر شما است که پس از مدت ها تلاش بالاخره امروز می توانید آنها را اولویت بندی کنید و قدم اول را بردارید. فقط حواس تان باشد قبل از اقدام به هر کاری، آنچه را که در راستا بدان احتیاج دارید، فراهم کنید. سعی کنید زمان خود را با دویدن از این مکان به آن مکان تلف نکنید. در مورد رابطه با فردی مطمئن نیستید، اما با گفتگویی سازنده می توانید نقش و تاثیر یکدیگر را در زندگیتان پیدا کنید. منتظر یک سورپرایز از یکی از دوستان تان باشید.

اسفند

امروز پر از اشتیاق، شور زندگی و هیجان هستید طوری که قادرید جهان را تکان دهید. شاید از اینهمه انرژی مثبت تعجب کنید اما بهتر است به جای وقت تلف کردن حرکت کنید. می توانید در یک کلاس ورزش ثبت نام یا پروژه ای را آغاز کنید. سعی کنید آن کاری را که خود به آن علاقه دارید انجام دهید و به نظرات دیگران توجه ای نکنید. ممکن است شریک زندگی تان از بسکمک از ایده های شما خوشش نیاید، اما به جای رها کردن آنها بهتر است در موردشان گفتگو کنید تا او نیز شرایط شما را بهتر درک کند.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1433

به "فال روزانه شنبه 23 دی 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه شنبه 23 دی 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید