فتحی: از بین گزینه های مختلف با آنالیز های همه جانبه به استراماچونی رسیدیم، فوتبال ایران و ایتالیا بسیار به هم نزدیک است

به گزارش مجله عکس، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد، آندره آ استراماچونی را از بین گزینه های مختلف و با آنالیز همه جانبه انتخاب نموده اند.

فتحی: از بین گزینه های مختلف با آنالیز های همه جانبه به استراماچونی رسیدیم، فوتبال ایران و ایتالیا بسیار به هم نزدیک است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, امیرحسین فتحی در نشست خبری آندره آ استراماچونی, سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب گفت: برای من بسیار بسیار لحظه خوبی است که در خدمت شما هستم. امروز و در این لحظه خدمت سرمربی فصل جدید هستیم که خدمت دوستان معرفی کنیم.

از بین گزینه های مختلف با آنالیز های همه جانبه به استراماچونی رسیدیم

وی اضافه نمود: بنده قصد صحبت کردن ندارم و این مراسم، معارفه است. شاید دوستان رسانه سؤال و جوابی داشته باشند که وقت را در خدمت آنها می گذاریم و فقط چند دقیقه مختصر صحبت خواهم کرد. برای فصل جدید و انتخاب استراماچونی گزینه های زیادی را داشتیم و مطالعه کردیم. ما از بین گزینه های مختلف با آنالیز های همه جانبه به این مربی رسیدیم. استراماچونی یک مربی جوان، بارزومه بسیار خوب است. او مربی است که در بهترین سطح در فوتبال اروپا مربیگری نموده و در بهترین تیم های اروپا مربیگری بوده است. با گروهی خوب، با هدف جوان سازی و دادن فرصت به جوان ها ایشان را انتخاب کردیم.

فوتبال ایران و ایتالیا بسیار به هم نزدیک است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فوتبال ایران و ایتالیا بسیار به هم نزدیک است، همان طور که فرهنگ ما و این کشور نزدیک به هم است. همواره رابطه سیاسی و فرهنگی خوبی هم با ایتالیا داشته ایم و سفیر ایتالیا هم اینجا حضور دارد. رابطه ما بسیار خوب و محبت آمیز بوده است و این ارتباط ورزشی و فوتبال باعث دوستی و استحکام بیشتر خواهد شد. فوتبال اینجا وظیفه فرهنگی خودش را ایفا می نماید و امیدوارم این ارتباط باعث استحکام بهتر دو کشور قدیمی و دوست گردد.

امیدوارم بتوانیم استقلال را به صندلی خوب و واقعی اش برسانیم

فتحی یادآور شد: همان طور که گفتم فوتبال ایران و ایتالیا به هم نزدیک است و با توجه به اینکه استقلال هم رنگ آبی و لاجوردی می پوشد، از سوی هوادارانش همواره به فوتبال ایتالیایی معروف است. حتی گاهی استقلال را به عنوان آث میلان ایران معرفی می کردند. اکنون امیدوارم با انتخاب مربی خوب، جوان و باتجربه بتوانیم استقلال را به صندلی خوب و واقعی اش برسانیم و در کنار اینکه قهرمانی می آوریم، بتوانیم نظم و انضباطی که مورد تأکید هیئت مدیره بوده است را در استقلال شکل دهیم. باید بار دیگر از همه عزیزان، پیشکسوتان، سفیر ایتالیا و رسانه ها تشکر کنم.

امیرحسین فتحی در خاتمه اظهاراتش در نشست خبری از پیشکسوتان استقلال تشکر کرد و همچنین تقدیر ویژ ه ای از وینفرد شفر و فرهاد مجیدی داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 226

به "فتحی: از بین گزینه های مختلف با آنالیز های همه جانبه به استراماچونی رسیدیم، فوتبال ایران و ایتالیا بسیار به هم نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: از بین گزینه های مختلف با آنالیز های همه جانبه به استراماچونی رسیدیم، فوتبال ایران و ایتالیا بسیار به هم نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید