فخرالدینی: پرسپولیس را نباید قهرمان لیگ اعلام نمایند، تمدید قرارداد با الهامی اتفاق خوبی بود

به گزارش مجله عکس، بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: به نظرم پرسپولیس را نباید قهرمان لیگ برتر اعلام نمایند، چون هنوز 9 بازی تا خاتمه لیگ مانده است.

فخرالدینی: پرسپولیس را نباید قهرمان لیگ اعلام نمایند، تمدید قرارداد با الهامی اتفاق خوبی بود

میلاد فخرالدینی بازیکن تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با ، درباره اینکه تعطیلی لیگ برتر را چطور ارزیابی می نماید و اینکه باید لیگ برتر تعطیل نمایند یا ادامه بدهند، اظهار کرد: فکر می کنم مسئولان کار درستی کردند که لیگ را تعطیل کردند، چون جان بازیکنان در خطر بود و با این اقدامشان باعث شدند که بازیکنان سالم بمانند. به نظرم بازی های لیگ باید ادامه پیدا کند، چون هنوز 27 امتیاز باقی مانده است و ما اختلاف با صدر جدول را می توانیم جبران کنیم.

فخرالدینی درباره اینکه در صورتی که لیگ برتر تعطیل گردد با اعلام قهرمانی پرسپولیس موافق است، گفت: به هر حال پرسپولیس را نباید قهرمان اعلام نمایند، چون هنوز 9 بازی مانده است و معلوم نیست که در طول این 9 بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

او درباره اینکه شرایطش چطور است و آیا تمرینات انفرادی می تواند در آمادگی بازیکنان تاثیر بگذارد، اظهار کرد: من به صورت انفرادی تمرین می کنم. به هر حال درست است که ما بازیکنان انفرادی تمرین می کنیم، اما به اندازه تمرینات تیمی موثر نیست. البته همه کوشش خود را می کنیم که بدن هایمان از شرایط ایده آل خارج نگردد.

بازیکن تیم تراکتور درباره اینکه در صورتی که بازی ها برگزار گردد تراکتور شانس قهرمانی دارد، گفت: در صورتی که بازی ها برگزار گردد 27 امتیاز باقی مانده است و به طور حتم شانس قهرمانی داریم. همه کوششمان را می کنیم که امتیازات را جبران کنیم.

فخرالدینی درباره اینکه حاضر است قراردادش کسر گردد، بیان نمود: به هر حال یک ماه مانده بود تا لیگ برتر تعطیل گردد و ما پول هایمان را به طور کامل بگیریم. فکر نمی کنم که کسر قرارداد در فوتبال ایران جایی داشته باشد، چون بازیکنان در فوتبال اروپا هفته به هفته دستمزد می گیرند و درآمد باشگاه های اروپایی به وسیله تبلیغات بدست می آید، اما در فوتبال ما به این صورت نیست و باشگاه ها پول تبلیغات را نمی گیرند و منبع درآمد باشگاه ها از جا های دیگر است. زنوزی مالک باشگاه تراکتور از جیبش برای تراکتور هزینه می نماید.

او ادامه داد: بازیکنان در فوتبال اروپا 50 درصد حقوق 2 هفته خود را بخشیدند و این طور نیست که 50 درصد قراردادشان را بخشیده باشند. به هر حال این مبلغ قابل توجهی نیست که اروپایی ها کسر کردند. من فکر نمی کنم که بخشیدن مبلغ قرارداد در فوتبال ایران جایی داشته باشد. به هر حال ما تمرینات خود را انجام می دهیم تا اگر لیگ برتر آغاز شد آماده باشیم و در صورتی که لیگ ناتمام ماند بتوانیم فصل بعد برای تیم خود مثمر ثمر باشیم.

بازیکن تراکتور درباره شرایط قراردادش برای فصل بعد و اینکه آیا در تراکتور می ماند یا نه گفت: من یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارم و در این تیم تبریزی می مانم.

فخرالدینی درباره اینکه طرفداران تراکتور در ابتدا از حضورش در تبریز رضایت نداشتند و اکنون چه برخوردی با او دارند، بیان نمود: من همواره رابطه ام با طرفداران تراکتور خوب بوده است و از 7، 8 سال پیش که در تبریز حضور داشتم ارتباط خوبی با طرفداران داشتم. به هر حال یکسری اختلاف نظر ها در ابتدای حضورم در تبریز بود، اما خوشبختانه برطرف شد.

او درباره اینکه با حضور اسکوچیچ می تواند به تیم ملی راه یابد، توضیح داد: با حضور اسکوچیچ همه کوشش خود را می کنم که به تیم ملی بازگردم و بتوانم برای تیم ملی کشورم بازی کنم. من 8 سال پیش در زمان کی روش به تیم ملی دعوت شدم، اما متاسفانه دچار پارگی رباط صلیبی شدم و از مسابقات دور شدم. همچنین بعد از آن بحثی با کی روش داشتم و دیگر من را به تیم ملی دعوت نکرد. امیدوارم بتوانم در زمان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شوم.

بازیکن تراکتور درباره آینده فوتبال کشورمان گفت: به هر حال با این شرایط هیچ چیز تعیین نیست، اما امیدوارم بهترین اتفاق برای تیم ملی کشورمان رخ بدهد.

فخرالدینی درباره تمدید قرارداد ساکت الهامی سرمربی تراکتور گفت: من فکر می کنم از اتفاقات خوب سال جاری باشگاه تراکتور این بوده است که قرارداد سرمربی تیم خود را تمدید کرد. تیم هایی که قهرمان می شوند و موفقیت متوالی بدست می آورند با سرمربی تیم خود چند سال کار می نمایند و زیاد تغییر بازیکن نداشته و ثبات در تیم خود دارند. به نظرم ثبات در تیم تراکتور باعث می گردد که این تیم به موفقیت های بیش از این برسد و بهترین اتفاقات برایش رخ بدهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 976

به "فخرالدینی: پرسپولیس را نباید قهرمان لیگ اعلام نمایند، تمدید قرارداد با الهامی اتفاق خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخرالدینی: پرسپولیس را نباید قهرمان لیگ اعلام نمایند، تمدید قرارداد با الهامی اتفاق خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید