قانون جدید سازمان لیگ فوتبال برای باشگاه ها ، به استادیوم های بدون VAR میزبانی داده نمی گردد

به گزارش مجله عکس، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است، یعنی با تصویب هیئت رئیسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی تواند میزبان باشد.

قانون جدید سازمان لیگ فوتبال برای باشگاه ها ، به استادیوم های بدون VAR میزبانی داده نمی گردد

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، حیدر بهاروند ظهر امروز در مجمع انتخابی هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: فوتبال بوشهر یک فوتبال ریشه دار در کل کشور است و بازیکنان زیاد و خوبی در سطح ملی دارد.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه هدف فدراسیون رشد و توسعه فوتبال در استان ها است، گفت: استانی مثل بوشهر و خوزستان که دو تیم در لیگ برتر و چندین تیم در رده های مختلف دارند استان های مستعدی هستند، درحالی که برخی استان ها شاید در لیگ دو هم تیم ندارند که شرایط متفاوتی درباره این استان ها وجود دارد.

وی با تاکید بر حمایت تیم های فوتبال استان بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر برای یاری به تیم هایی مانند شاهین شهرداری بوشهر، ایران جوان و پارس جنوبی جم که احتیاج به حمایت دارند، پای کار باشند تا بتوانیم مشکلاتی که برای پارس به وجود آمد حل گردد و این دو تیم در لیگ برتر مانده و شاهد درخشش فوتبال بوشهر باشیم.

بهاروند با بیان اینکه در طول این سال ها می دانم که هیئت ها چه مشکلاتی دارند خاطر نشان کرد: با ایجاد تفرقه و دودستگی به هیچ جا نخواهیم رسید چراکه در فوتبال سلایق مختلف وجود دارد و باید با اصول مدیریتی سلایق مختلف را در کنار هم گذاشته و کارکنیم نه اینکه هرکسی با ما مخالف بود را طرد کنیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد الزام وجود VAR در استادیوم های کشور، توضیح داد:در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است، یعنی با تصویب هیئت رئیسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی تواند میزبان باشد.

در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر امیرحسین محتشم با 16 رای برای یک دوره چهارساله به عنوان رئیس هیات فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

190، ش

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 675

به "قانون جدید سازمان لیگ فوتبال برای باشگاه ها ، به استادیوم های بدون VAR میزبانی داده نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون جدید سازمان لیگ فوتبال برای باشگاه ها ، به استادیوم های بدون VAR میزبانی داده نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید