لوکاکو: یکی از پنج مهاجم برتر جهان هستم، کمی زود است با رونالدو مقایسه شوم

به گزارش مجله عکس، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر خودش را یکی از پنج مهاجم برتر جهان می داند و اعتقاد دارد که مقایسه شدنش با رونالدو نازاریو زود است.

لوکاکو: یکی از پنج مهاجم برتر جهان هستم، کمی زود است با رونالدو مقایسه شوم

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو که پس از بازی در تیم های چلسی، وست برومویچ، اورتورن و منچستریونایتد در تابستان اخیر با قراردادی پنج ساله به ارزش 65 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش های در نظرگرفته شده به اینتر پیوست، در گفت وگو با نشریه فرانس فوتبال گفت: من یکی از پنج مهاجم برتر جهان هستم. از لحاظ تاکتیکی یا حتی حرکات در زمین نمی توانم کاری اشتباه انجام دهم. اگر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی از حد خود فراتر رفته اند، چرا من هم نتوانم این کار را بکنم؟

این مهاجم بلژیکی که از زمان پیوستنش به اینتر در 64 بازی 46 گل برای این تیم به ثمر رسانده، در مورد مقایسه شدنش با رونالدو نازاریو گفت: کمی زود است که با رونالدو مقایسه شوم. در شهر میلان همه با من در مورد رونالدو صحبت می کنند که در فصل اول حضورش در اینتر 34 گل به ثمر رساند. شادم که من هم در فصل اول حضورم در اینتر همین تعداد گل را به ثمر رساندم و با رکورد رونالدو برابر شدم، اما او با اینتر فاتح جام یوفا شد و من در فینال (لیگ اروپا) بازنده بودم. حالا تلاش می کنم تا با اینتر جام های قهرمانی به دست بیاورم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش تأکید کرد: کونته به من گفت که اگر در حرکات پشت به دروازه هم بهتر عمل کنی، کسی نمی تواند تو را متوقف کند. کونته در جام جهانی 2014 این مورد را به من گفته بود و پیش از اینکه یوونتوس را ترک کند، این موضوع را به من زمانی که بازیکن چلسی بودم، گوشزد کرد. ادن اِزار نقش میانجی را ایفا کرد و شماره من را به مدیر ورزشی تیم فوتبال چلسی داده بود. او هم بعداً با من تماس گرفت و گفت که سرمربی جدید چلسی (کونته) تو را می خواهد. من اما نمی دانستم که سرمربی جدید چلسی کیست. وقتی سرقرار ملاقات رفتم، طبق انتظارم کونته را دیدم و کسی جز او نمی توانست باشد.

لوکاکو همچنین درباره زوجش در خط حمله اینتر گفت: پیش از اینکه به اینتر بیایم، بازی های زیادی از اینتر را دیده بودم. لائوتارو آن موقع به تنهایی در خطه حمله این تیم بازی می کرد و خیلی زود فهمیدم که با اضافه شدن من به خط حمله اینتر می توانیم رقبا را به دردسر بیندازیم. من و لائوتارو کمی به زبان اسپانیایی با هم صحبت کردیم و همان نقطه عطفی در رابطه بین ما شد. گاهی اوقات روز من است و گاهی اوقات هم روز مارتینس. ما کنار هم عالی بازی می کنیم و تعادل لازم را داریم.

مهاجم 27 ساله نراتزوری که فصل گذشته با این تیم به نایب قهرمانی سری A ایتالیا رسید و تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را به یوونتوس واگذار کردند، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما اینتر هستیم و باید برای قهرمانی بجنگیم. در ماه مارس خواهیم دید که در چه شرایط از کورس قهرمانی هستیم. به لحاظ فیزیکی قوی هستم و اگر تمرینات ورزشی خوبی انجام دهم، مسئله ای و مصدومیتی نخواهم داشت. همچنین داشتن ذهنیت خود هم خیلی مهم است.

وی ادامه داد: تابستان گذشته تنها هشت روز در تعطیلات بودم، اما هیچگاه نگفتم که من به اندازه کافی استراحت نکردم. اگر چنین دیدگاهی داشتم، خیلی راحت تر مصدوم می شدم. من بیشتر به سختکوشی و آماده سازی فکر می کنم تا به همه نشان دهم که چقدر می ارزم. در جریان بازی ها هم چنین رویکردی دارم. باید از بازی کردن شاد بود، حتی اگر قرار باشد در طول یک هفته چند بازی انجام دهید.

روملو لوکاکو در جمع بندی صحبت هایش گفت: من بر این باورم که کسانی که بازی ها را از نزدیک دنبال می کنند، همه چیز را در مورد من می بینند. سعی می کنم خوب ببینم و سال به سال چیزهایی را به تجربیاتم اضافه می کنم و این مثل دارویی برای من است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1417

به "لوکاکو: یکی از پنج مهاجم برتر جهان هستم، کمی زود است با رونالدو مقایسه شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: یکی از پنج مهاجم برتر جهان هستم، کمی زود است با رونالدو مقایسه شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید