لیورپول هنوز پیروز به توافق با بایرن نشده است

به گزارش مجله عکس، علیرغم توافق شخصی با خود تیاگو، لیورپول هنوز پیروز به جلب رضایت بایرن مونیخ برای این انتقال نشده است.

لیورپول هنوز پیروز به توافق با بایرن نشده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرارداد تیاگو تابستان سال آینده با باشگاه بایرن مونیخ به اتمام خواهد رسید و به نظر می رسد هافبک اسپانیایی تمایلی به ماندن در آلیانس آره نا ندارد. لیورپول جدی ترین مشتری تیاگو محسوب می گردد، اما نشریه آلمانی بیلد مدعی شد آنها هنوز پیروز به توافق با مدیران بایرن مونیخ برای انتقال تیاگو نشده اند.

باشگاه آلمانی مبلغی در حدود 40 میلیون یورو برای فروش تیاگو طلب نموده و لیورپول نمی خواهد بیشتر از 25 میلیون پرداخت کند. اگرچه مدیران باشگاه انگلیسی با خود تیاگو به توافق اقتصادی دست یافته اند، اما ممکن است این انتقال به علت عدم موافقت بایرن مونیخ منتفی گردد.

البته باشگاه آلمانی به خوبی می داند اگر در تابستان سال جاری پیروز به فروش تیاگو نگردد، فصل بعد مجبور است او را به رایگان از دست بدهد. علیرغم توفیق در تمدید قرارداد با مهره های ارزشمند در هفته های اخیر، به نظر می رسد این اتفاق در خصوص تیاگو رخ نخواهد داد و بایرن نیز مسئله ای با فروش این بازیکن ندارد. به جز لیورپول، از منچسترسیتی نیز به عنوان یکی از تیم های علاقمند به جذب تیاگو نام برده شئده است. البته هانسی فلیک چندی قبل تاکید نمود بایرن مونیخ تمام کوشش خود را معطوف به توافق با تیاگو برای تمدید قرارداد خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1172

به "لیورپول هنوز پیروز به توافق با بایرن نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول هنوز پیروز به توافق با بایرن نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید