مدافع لیورپول: نباید آنقدر از مسی بترسیم که احمق به نظر برسیم

به گزارش مجله عکس، تهران- خبرنگاران- ترنت الکساندر آرنولد مدافع جوان تیم لیورپول از هم تیمی هایش خواست تا در مواجهه با لیونل مسی بدون واهمه بازی نمایند چرا که به نظر وی شجاعت بهتر از این است که بترسند و جلوی جادوگر آرژانتینی احمق به نظر بیایند.

مدافع لیورپول: نباید آنقدر از مسی بترسیم که احمق به نظر برسیم

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی بی این اسپورتس روز سه شنبه نوشت: مرد آرژانتینی الهام بخش پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل لیورپول در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود و پیروز شد با ضربه ایستگاهی استثنایی در اواخر بازی، دبل کند.

با این حال، الکساندر آرنولد از هم تیمی های خود خواست تا به جای تمرکز کردن روی تیم مستعد تحت اختیار ارنستو والورده، با نگاهی خالی از ترس به استقبال بازی برگشت بروند.

وی در این خصوص گفت: بدیهی است که مسی یک بازیکن کلاس دنیای است شاید هم بهترین بازیکن دنیا باشد؛ بی شک نبرد سختی در انتظار ما خواهد بود؛ باید تمام 90 دقیقه روی او تمرکز کنید؛ احترام گذاشتن خوب است اما نه احترام بیش از حد؛ در واقع نباید آنقدر از مسی بترسیم که در چشمان او احمق به نظر برسیم.

وی ادامه داد: باید توپ را خیلی زود از مالکیت آنها بیرون بیاوریم و جلوی او و تمام بازیکنان دیگر بارسا را بگیریم تا به ما صدمه نزنند.

لیورپول در رقابت های اروپایی در آنفیلد سابقه بازگشت را دارد و آرنولد امیدوار است تا بازی امروز را نیز به این مجموعه خاطره انگیز اضافه گردد.

مدافع قرمزها در این باره تاکید نمود: در این فصل نتایج خوبی به دست آوردیم و بعضی اوقات بیش از سه گل زدیم؛ بازی کردن در خانه بی شک به ما یاری می نماید؛ هر اتفاقی ممکن است به ویژه در آنفیلد و امیدوارم بتوانیم خالق یکی دیگر از آن شب های خاص باشیم.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 190

به "مدافع لیورپول: نباید آنقدر از مسی بترسیم که احمق به نظر برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع لیورپول: نباید آنقدر از مسی بترسیم که احمق به نظر برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید